Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
W kategoriach

Blog / Sprzęt fitness / Bieżnie

Bieżnia treningowa jest urządzeniem, dzięki któremu wykonasz świetny trening biegowy, interwałowy czy trening cardio. Co najważniejsze, możesz trenować o każdej porze dnia, bez względu na pogodę za oknem.

Korzyści z korzystania z bieżni

Ćwiczenie na bieżni przynosi wiele korzyści zarówno wizualnych - poprawia wygląd sylwetki, jak i korzyści zdrowotnych - poprawa kondycji, lepsza jakość oddechu, lepszy sen, poprawa gęstości kości i wiele innych. 

Jakie mięśnie ćwiczymy podczas biegania? Odpowiedź jest prosta - niemalże wszystkie. Biegając angażujemy do pracy całe ciało, czyli mięśnie nóg, mięśnie pośladkowe, mięśnie tułowia, mięśnie grzbietu oraz mięśnie ramion.

Zalety korzystania z bieżni

Bieganie na bieżni zdecydowanie można zaliczyć do przyjemnych aktywności, z kilku prostych powodów:
  1. można zrobić szybki progres w dość krótkim czasie, a dzięki temu mamy więcej motywacji, aby wykonać kolejny trening, szybkie efekty poprawy sylwetki poprawia się kondycja czynności dnia codziennego nie będą sprawiać już dużej trudności (wejście po schodach, dobiegnięcie na tramwaj)
  2. bieganie mimo złych warunków atmosferycznych na zewnątrz
  3. możliwość oglądania ulubionego serialu w trakcie treningu
  4. możliwość trenowania pomimo obowiązków np. opieka nad dziećmi
  5. oszczędność, jeśli chodzi o kupowanie specjalistycznych ubrań odpowiednich do warunków atmosferycznych
  6. ochrona stawów podczas treningu

Bieżnie Hop-Sport

Bieżnie Hop-Sport posiadają odpowiedni system amortyzacji podczas biegu - oznacza to, że minimalizujemy ryzyko uszkodzenia stawów, a co za tym idzie również ryzyko kontuzji maleje. Dodatkowo, w bieżniach Hop-Sport możemy imitować bieg pod górkę, dzięki możliwości regulowania stopnia nachylenia. Taka opcja daje możliwość jeszcze bardziej efektywnego i mocniejszego treningu! Nie masz pomysłu na trening? Nic straconego! Bieżnie Hop-Sport wyposażone są wgrane już programy treningowe, co zdecydowanie ułatwia trening. Sam próbuj!

Jak zacząć

Treningi na bieżni zacznij od niewielkich dystansów. Wyznaczaj sobie z treningu na trening coraz większy dystans. Zacznij nawet od przebiegnięcia 500m niewielką prędkością. Jeśli będziesz wytrwały i systematyczny efekty przyjdą szybciej niż Ci się wydaje! Powodzenia!

Ulubione