W kategoriach

Blog / Akcesoria fitness / Materace gimnastyczne / Maty do ćwiczeń / Piłeczki do masażu / Skakanki / Stepy do aerobiku / Wałki i rollery fitness / Sprzęt fitness / Bieżnie / Orbitreki / Platformy wibracyjne / Rowery treningowe / Rowery treningowe leżące

Trening w domu na ulubionym urządzeniu do ćwiczeń staje się nudny? Czujesz, że masz dość monotonnych ćwiczeń na rowerku treningowym lub bieżni? Nie rezygnuj z aktywności, sprawdź, jak możesz urozmaicić swój codzienny domowy trening. 

Wyznacz konkretny cel

Nic tak nie motywuje, jak wyznaczenie sobie konkretnego celu. Może to być cel długofalowy, np. zgubienie kilku kilogramów. Twoim celem może być też wypracowanie formy, która pozwoli Ci pobić własny życiowy rekord. Pamiętaj, aby codziennie zapisywać swoje postępy, to zachęci Cię do dalszego działania. Dla wzmocnienia motywacji, za osiągnięcie tego celu możemy wyznaczyć sobie wymarzoną nagrodę.  

 

 

Zdrowa rywalizacja

Ćwicz w grupie, chociażby tej wirtualnej.  Przecież możesz umawiać się na wspólne treningi przez komunikatory społecznościowe. Podczas wspólnych ćwiczeń nikt nie zabroni Wam rozmawiać, przecież każde z Was będzie w swoim domu. Możecie rywalizować, wyznaczyć sobie wspólny cel, godzinę ćwiczeń oraz rodzaj treningu, który będziecie wykonywać. Wygrywa to osoba, która jako pierwsza osiągnie założony cel. Dla podkręcenia rywalizacji możecie założyć się o nagrodę dla zwycięzcy.  

Muzyka da Ci siłę

Podczas kolejnego nudnego treningu włącz muzykę, która działa na Ciebie pobudzająco. Jeśli ćwiczysz samotnie w domu, zawsze możesz puścić ją głośniej, jeśli jednak wokół Ciebie są jeszcze inni domownicy, warto sięgnąć po słuchawki. Denerwują Cię kable od słuchawek? Pora zakupić sportowe słuchawki bezprzewodowe.   

 


 


 

Dorzuć coś nowego

Trening w domu nie musi oznaczać nudy. Zawsze możemy go urozmaicić, dodając do ćwiczeń jakiś nowy przyrząd. Wybór jest naprawdę duży, wszystko zależy od naszych możliwości finansowych i powierzchniowych domowej siłowni. W sklepie Hop-sport znajdą Państwo mnóstwo przyrządów do ćwiczeń fitness czy siłowych. 

Może warto zastanowić się nad zakupem bieżni treningowej, rowerka treningowego lub spróbować swoich sił na atlasie treningowym, wioślarzu, czy orbitreku. 

Jeśli ćwiczycie na ławeczce treningowej, zawsze możecie dokupić sobie różne akcesoria, takie jak na przykład stojaki pod sztangi, czy modlitewniki. 

Z innych mniejszych i tańszych rozwiązań proponujemy hantle, ściskacze, taśmy oraz gumy do ćwiczeń siłowych i fitness. Oczywiście niezastąpionym przyrządem do ćwiczeń, który  przyda się każdemu, jest zwykła skakanka. 

Pamiętaj, że codzienny trening doda pozytywnej energii i poprawi samopoczucie. Ma oczywiście świetny wpływ na zdrowie. Dlatego, jeśli zwykłe codzienne ćwiczenia zaczęły Cię nudzić, koniecznie zastosuj jedną z podanych metod na urozmaicenie treningu, aby nie wypaść ze świetnej formy.

Ulubione

Usercentrics: jQuery