Baseny ogrodowe Kup w ratach 0%Sprawdź
W kategoriach

Blog / Akcesoria fitness / Maty do ćwiczeń / Akcesoria fitness / Akcesoria treningowe / Drążki

Zaczynasz swoją przygodę z trenowaniem i szukasz bezpiecznego przyrządu, dzięki któremu będziesz mógł wzmocnić mięśnie i pozbyć się nadmiernych kilogramów? Mamy coś dla Ciebie! Czy słyszałeś może o kiju treningowym? Jest to urządzenie idealne dla osób w każdym wieku, niezależnie od kondycji! 
Kij treningowy wykonany jest z najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu twój trening będzie bezpieczny i komfortowy!

 

Kij treningowy marki Hop-Sport to uniwersalny przyrząd, dzięki któremu wykonasz trening całego ciała. Składa się z drążka, który możemy rozłożyć na dwie części w celu łatwego przechowywania i dwóch przyczepionych do niego ekspanderów z uchwytami

 

Niewątpliwą zaletą kija treningowego jest to, że możesz na nim ćwiczyć wszędzie! Trening możesz wykonać na świeżym powietrzu, w pokoju, na tarasie, albo w urokliwym miejscu na wakacjach!

 

 

 

Regularny trening z wykorzystaniem kija gimnastycznego, daje wiele korzyści!

- wzmacnia mięśnie
- pomaga zbudować masę mięśniową,
- pomaga wyrzeźbić sylwetkę,
- pomaga zgubić zbędne kilogramy,
- poprawia zakres ruchu w stawach
- poprawia samopoczucie
- poprawia kondycję

 Przykładowe ćwiczenia z wykorzystaniem kija treningowego:


przysiad z kijem na plecach


Zaczep uchwyty ekspandera o stopy, a kij treningowy umieść na plecach (nad łopatkami). Wykonaj przysiad i wróć do pozycji wyjściowej.
Kliknij TUTAJ, aby dowiedzieć się jak prawidłowo go wykonać.
W tym ćwiczeniu pracują głównie: mięśnie pośladkowe i czworogłowe uda.

wiosłowanie w opadzie tułowia

Stań w rozkroku, pod stopy podłóż uchwyty od ekspanderów, a w dłonie złap drążek. Cofając biodra w tył i lekko uginając kolana wykonaj opad tułowia.
Wykonaj ruch przyciągania kija do tułowia (bliżej kości biodrowych) napinając przy tym mięśnie grzbietu; opuść ręce w dół i wykonaj sekwencję kilka razy.
Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim górną część pleców oraz prostownik grzbietu.

martwy ciąg na prostych nogach

Stań w lekkim rozkroku, włóż uchwyty od ekspanderów pod stopy i chwyć dłońmi drążek (trzymaj go blisko nóg przez cały ruch). Zacznij wypychać biodra w tył
robiąc opad tułowia w przód i lekko ugnij kolana; gdy twoje dłonie przekroczą linię kolan, wróć do pozycji wyjściowej.
Ćwiczenie to angażuje do pracy tzw. tylną taśmę, czyli: mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie grzbietu.

wykroki chodzone

Zaczep uchwyty ekspandera o stopy, a kij treningowy umieść na plecach (nad łopatkami).
Wykonaj wykrok, a kolanem nogi wykrocznej zejdź jak najniżej w dół. Pamiętaj, aby kolano nogi wykrocznej nie schodziło się do środka a cały tułów
trzymaj w stabilizacji. Wykonuj wykroki naprzemiennie.

Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie czworogłowe uda, pośladkowe, dwugłowe uda oraz mięśnie tułowia.

wyciskanie kija sprzed klatki piersiowej nad głowę

Stań w lekkim rozkroku, tak aby przyjąć stabilną pozycję, a pod stopy włóż uchwyty od ekspanderów. Chwyć dłońmi drążek i przenieś na wysokość barków.
Weź wdech, napnij brzuch, a następnie wypchnij ręce z kijem nad głowę, lekko odsuwając ją w tył. Wolno opuść drążek do klatki piersiowej.
W tym ćwiczeniu do pracy zaangażujemy przede wszystkim mięsień naramienny i ramienny.

uginanie przedramion w tył (triceps)

Stań w lekkim rozkroku, tak aby przyjąć stabilną pozycję, a pod stopy włóż uchwyty od ekspanderów. Chwyć dłońmi drążek i przenieś go nad głowę.
Ugnij przedramię w tył ( w stawie łokciowym), a następnie wykonaj wyprost. Powtórz sekwencję kilkanaście razy.
W tym ćwiczeniu, angażujemy głównie mięsień trójgłowy ramienia oraz mięśnie przedramion

uginanie przedramion (biceps)

Stań w lekkim rozkroku, tak aby przyjąć stabilną pozycję, a pod stopy włóż uchwyty od ekspanderów. Chwyć dłońmi drążek (podchwytem), łokcie trzymaj przy
tułowiu i ugnij przedramiona tak i zbliż dłonie w kierunku klatki piersiowej. Wykonaj sekwencję kilka razy.
W tym ćwiczeniu pracuje mięsień dwugłowy ramienia oraz mięśnie przedramienia.

 

Favorites