Utworzone

20 Lip 2017

W kategoriach

Blog / Ławki treningowe

Jeśli chcesz mieć piękną, wysportowaną sylwetkę wcale nie musisz chodzić na profesjonalną siłownię. Ćwiczenia w domu również Ci w tym pomogą. Przedstawiamy tutaj solidne ławki do ćwiczeń, które umożliwią wykonanie solidnego treningu.

Dlaczego warto zainwestować w domową siłownię?

Jeśli regularnie chodzisz na profesjonalną siłownię, to zapewne wiesz, jak dużo czasu zajmuje dotarcie do niej w dużym mieście. W niektórych przypadkach na pokonanie trasy w jedną stronę możemy stracić nawet kilkadziesiąt minut. A przecież w tym czasie moglibyśmy wykonać pełny trening. Co więcej, na profesjonalnej siłowni rzadko kiedy zdarza się, że sprzęt, na którym chcemy ćwiczyć jest po prostu wolny, często i musimy odczekać kolejne kilkanaście lub kilkadziesiąt  minut. W domowej siłowni ćwiczysz kiedy chcesz i nie czekasz w kolejkach. 

Ma to też swoje minusy. Do nich należy niewątpliwie mniejsza motywacja do ćwiczeń, a także brak osoby asekurującej. Jednak ten ostatni problem da się rozwiązać, jeśli znajdziemy kogoś, kto będzie chciał ćwiczyć z nami. Jeśli nie mamy takiej osoby, wtedy wykonujemy ćwiczenia z mniejszym obciążeniem, w granicach tak zwanego bezpiecznego maksimum.

Na domowej siłowni, przy odpowiedniej motywacji, diecie i dobrym zestawie ćwiczeń możemy osiągnąć tyle samo, co na profesjonalnej siłowni.

Gdzie zrobić domową siłownię

Ważnym elementem jest zagospodarowanie miejsca dla domowej siłowni. Jeśli mieszkamy w domku jednorodzinnym, to sprawa jest prosta. Tutaj możemy znaleźć trochę wolnego miejsca na strychu lub w piwnicy. Wtedy wystarczy uprzątnąć pomieszczenie i wstawić swój sprzęt. Jeżeli mieszkamy w bloku, to sprawa się komplikuje, mało kto ma luksus w postaci wolego pokoju, który może przerobić na siłownię. Wtedy warto wybrać mały, składany i kompleksowy sprzęt, który zmieści się niemal wszędzie.

Sprawdź, co znajdziesz w sklepie Hop-sport!

Zanim zakupisz sprzęt do domowej siłowni

Przed zakupem zmierz pomieszczenie. Dzięki temu będziesz wiedział jaki rozmiar ławeczki do ćwiczeń zmieści się w Twojej siłowni. Weź również poprawkę na chodzenie wokół sprzętu i komfort ćwiczeń. 

Najciekawsze rodzaje ławeczek do ćwiczeń do domowej siłowni

Na ławeczce możemy wzmocnić wszystkie partie mięśni. Wystarczy tylko dobry plan i odpowiednia ławeczka, dostosowana do indywidualnych wymagań. W Hop-Sport znajdziemy wiele ciekawych modeli, wykonanych z solidnych i wytrzymałych materiałów.

Ławka skośna HS-1014/ HS-1012

Na tej ławeczce do ćwiczeń możemy rozciągnąć wszystkie mięśnie brzucha. Wykonamy na niej skłony boczne, skręty tułowia oraz skłony w leżeniu głową w dół. Poszczególne ćwiczenia angażują mięśnie skośne i proste brzucha. Dzięki specjalnemu drążkowi, umieszczonemu w dolnej części ławeczki, możemy blokować nogi podczas wykonywania ćwiczeń. Co więcej gąbka w ławeczce została wyprofilowana tak, aby oparcie dla nóg było wygodne i zapewniało pełen komfort ćwiczeń. Ławka ta jest wykonana z solidnych, wytrzymałych materiałów, a jej małe wymiary umożliwiają łatwe składanie, dzięki czemu zmieści się nawet w małym mieszkaniu. Regulowany drążek umożliwia dopasowanie ławki do indywidualnych wymagań. Przejdź do produktu >>

Ławka uniwersalna (składana) HS-1010

To najbardziej uniwersalny model ze składanych ławeczek wolnostojących. Jest wyposażona w potrójną regulację, dzięki czemu możemy trenować wiele partii mięśni. Dzięki możliwości składania i małym wymiarom zmieści się w każdym mieszkaniu.

Ławka pod sztangę HS-1020

Ta ławeczka regulowana pod sztangę zaprojektowano specjalnie pod umożliwienie treningu rozwijającego wszystkie partie mięśni. Na tej ławeczce mamy rozpiętki oraz dźwignię do treningu mięśni nóg. Z takimi elementami w ławeczce do ćwiczeń wzmocnisz mięśnie klatki piersiowej, łydek oraz ud. Specjalna budowa ławeczki umożliwia komfortowy i bezpieczny trening. Obicia ławeczki są wykonane ze specjalnej pianki umożliwiającej wygodę podczas treningu. Ławeczka z możliwością zamontowania wyciągu.

Ławka pod sztangę HS-1080

Jeśli zależy Ci na treningu siłowym, wybierz prostą ławkę treningową wyposażoną w regulowane stojaki pod sztangę. Dzięki regulacji można ją ustawić pod dowolnym kątem. Co ważne, istnieje możliwość złożenia jej w pionie. Dzięki temu zmieści się nawet w małym mieszkaniu. Cała konstrukcja wykonana jest ze stali, tym samym jest wytrzymała i bezpieczna. Komfort ćwiczeń umożliwia tapicerowane, miękkie oparcie.

Ławka pod sztangę HS-1075 z wyciągiem i modlitewnikiem

To model dla osób, które chcą w kompleksowy sposób wykonać trening przy pomocy sztangi i hantli. Ławka ta wyposażona jest w rozpiętki oraz prasę do nóg. Na tej ławeczce do ćwiczeń wzmocnimy mięśnie nóg, klatki piersiowej, tricepsów, obręczy barkowej, przedramion oraz ramion. Ławka wykonana jest ze stalowych profili o grubości 5 cm. W przypadku tej ławki zastosowano malowanie proszkowe, które ochroni stelaż przed korozją. Ławeczka z możliwością zamontowania wyciągu.

Uwaga!

Przy zakupie konkretnej ławeczki do ćwiczeń zawsze zwracajmy uwagę na niezwykle ważne parametry, takie jak: maksymalna waga i wzrost użytkownika, długość i szerokość ławeczki lub całego zestawu, maksymalne obciążenie na stojaki. Przy skręcaniu ławeczki zawsze trzymajmy się ściśle wskazówek zawartych w instrukcji.