Dzień Matki i Dzień Dziecka - rabat na wybrane huśtawki, hamaki, leżaki, trampoliny, piłkarzyki... Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
W kategoriach

Blog / Sprzęt fitness / Steppery

Stepper jest prostym w konstrukcji urządzeniem, które mimo swej niepozorności może przynieść naprawdę spektakularne efekty!

Co pracuje w trakcie treningu?

Przy regularnym stosowaniu stepper może okazać się świetnym kompanem przy zrzucaniu zbędnych kilogramów! Sam w sobie skupia się głównie na ruchach nóg. Jednak głębsza analiza tego ruchu pokazuje, że nie tylko mięśnie nóg są zaangażowane do pracy, ale również mocno pracują mięśnie tułowia- oraz mięśnie warstwy głębokiej w naszym ciele!
Hop-Sport wychodzi jednak naprzeciw i w swojej ofercie posiada steppery, które posiadają dodatkowo różne akcesoria treningowe- takie jak ekspandery! Dzięki nim możemy dodatkowo zaangażować do pracy mięśnie pleców, ramion czy barki.

Jak ćwiczyć na stepperze?

- Wejdź na stepper i przyjmij pożądaną pozycję, mianowicie: wyprostuj się, odciągnij barki od uszu, łopatki przyciągnij do siebie, napnij brzuch.
- Przez cały czas trwania ćwiczeń, zachowuj prosty kręgosłup, a głowę utrzymuj w przedłużeniu tułowia, tak aby wzrok skierowany był przed siebie.
- Podczas pracy na stepperze wykonuj naprzemienny ruch rąk- dokładnie tak jak przy chodzeniu.

Jak ćwiczyć na stepperze z ekspanderami?

- chwyć ekspandery steppera, a następnie na wyprostowanych rękach wykonaj odwiedzenie ramienia tak, aby bark, łokieć i nadgarstek znalazły się w jednej linii;
- chwyć ekspandery oraz przenieś je na wysokość barków (ręce ugięte w stawach łokciowych), następnie wykonaj wyciśnięcie ekspanderów nad głowę- prostując przy tym staw łokciowy;
- chwyć ekspandery, a następnie unieś ręce w przód na wysokość barków i wróć do pozycji wyjściowej;
- chwyć ekspandery w dłonie lekko przed sobą, a następnie zacznij uginać ramiona do momentu maksymalnego napięcia mięśnia dwugłowego ramienia i wróć do pozycji wyjściowej. 

Każde ćwiczenie wykonaj po kilkanaście razy, a jeśli dasz radę spróbuj powtórzyć te 4 punkty 2 nawet 3 razy. Powodzenia!

Ulubione