Utworzone

12 Wrze 2018

W kategoriach

Wskazówki i porady / Akcesoria fitness

Jeszcze do niedawna wiele osób uważało, że siłownia jest dla panów, natomiast dla kobiet są zajęcia fitness. Na szczęście czasy się zmieniły i ten schemat został przełamany. Wiele pań ostro walczy z ciężarami, jednak nadal często omijają ćwiczenia na klatkę piersiową. Czy słusznie? Nie! Przekonamy Cię dlaczego!

Trenując klatkę piersiową, rośnie nam siła, która jest niezbędna do wykonywania codziennych czynności np. do noszenia zakupów. Przy takim treningu angażujemy również mięśnie grzbietu, obręczy barkowej oraz tricepsu. Może to znacznie poprawić proporcje naszego ciała. Szczególnie, jeśli charakteryzujesz się figurą o kształcie gruszki, delikatnie zmieniając kształt ramion dzięki ćwiczeniom, możesz zamienić swoje ciało w ponętną klepsydrę. Warto wypróbować ten trick. 

Wśród kobiet krąży również mit, że przez trening klatki piersiowej zmaleją im piersi. Nic bardziej mylnego. Biust głównie jest zbudowany z tkanki tłuszczowej. Więc może się zmniejszyć przez ujemny bilans kaloryczny w połączeniu z ostrym treningiem, nawet jeśli pomijasz tę część ciała w czasie treningów. Ćwicząc mięśnie klatki piersiowej możemy nawet poprawić kształt piersi!

Kolejną zaletą jest poprawa mobilności barków, co z kolei pozytywnie wpływa na całą postawę. Osoby, które mają problem z krągłymi plecami obowiązkowo powinny dodać ten trening do swojego planu. Podsumowując, aby ciało było harmonijnie zbudowane, należy ćwiczyć każdą partię mięśniową. Odpowiednio trenując klatkę piersiową, na pewno kobiety nie staną się zbyt męskie, ba, nawet poprawią kształt biustu. Śmiało więc np. raz w tygodniu powinny dodać do swojego treningu ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej. 

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Dziękujemy,
zapisaliśmy zgłoszenie. Osoba z odpowiedniego działu skontaktuje się w wybranym czasie.