Często zadawane pytania

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. Zapoznanie się z listą zaoszczędzi Państwa czas na kontakt ze sklepem.

1. Czy jest możliwość dokupienia części do sprzętu w sklepie?

Części można dokupić w Dziale Serwis, poprzez mail serwis@hop-sport.pl lub telefonicznie 12 311 03 30, 537 033 033, 537 022 022

3. Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

INFOLINIA pracuje w wybranych godzinach

12 362 66 22

 

Godziny pracy infolinii:

Pon. - Pt.      7:00 - 18:00

Sobota         9:00 - 13:00

Niedziela   - nieczynne

Często prowadzone są rozmowy przez wszystkich konsultantów, dlatego w przypadku dalszego braku kontaktu telefonicznego ze strony sklepu polecamy kontakt e-mail info@hop-sport.pl lub kontakt poprzez czat dostępny w sklepie (w prawym dolnym rogu).

4. Jak anulować zamówienie?

Anulacje zamówienia prosimy zgłaszać drogą mailową na adres info@hop-sport.pl, lub telefonicznie 12 363 66 22.

5. Nie otrzymałem gratisu, dlaczego?

W przypadku braku dołączonego gratisu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@hop-sport.pl lub telefonicznie 12 363 66 22

6. Kiedy przysługuje mi rabat?

W celu uzyskania rabatu prosimy o kontakt telefoniczny 12 363 66 22 lub mailowo info@hop-sport.pl lub czat na stronie głównej sklepu.

7. Dlaczego nie wlicza się rabat z newslettera?

Rabat nalicza się przy zakupie od 300 zł

Błędy w działaniu strony prosimy zgłaszać na adres mailowy info@hop-sport.pl

8. Jak dokonać korekty w zamówieniu, podałem zły adres e-mail

Proszę pisać na info@hop-sport.pl

9. Nie otrzymałem instrukcji obsługi, gdzie mogę ją pobrać?

W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt info@hop-sport.pl

10. Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych produktów?

W celu uzyskania dodatkowych informacji niedostępnych w opisach na stronie sugerujemy kontakt drogą mailową info@hop-sport.pl

11. W jaki sposób złożyć zamówienie, jeśli chcę zapłacić w ratach?

Jeśli chcesz zapłacić za dany produkt w ratach, złóż zamówienie tylko i wyłącznie przez Internet - na stronie naszego sklepu. Po przejściu do „Koszyka”, wybierz sposób płatności - „Credit Agricole Raty”.

12. Jakie warunki muszę spełniać, żeby płatność ratami była uznana?

Prosimy o skierowanie tego pytania wyłącznie do banku, ponieważ - jako sklep - nie jesteśmy instytucją finansową, nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości zapłacenia w ratach za dane zamówienie.

13. Na ile rat mogę rozłożyć płatność?

Na stronach naszego sklepu internetowego dostępne są linki do kalkulatora „Oblicz ratę”, który oblicza ilość rat na podstawie kwoty za zakupy. Kalkulator umieszczony jest na stronach produktów, których cena jest równa 300 zł lub wyższa niż 300 zł, obok ceny produktu.

Możliwość zapłaty w systemie ratalnym obowiązuje od kwoty 300 zł do 20 000 zł. W kalkulatorze można zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca. Raty 0% dostępne są dla 10 rat stałych, równych.

14. Czy można dokonać na początku wpłaty własnej?

Można dokonać wpłaty własnej na początku, można także nie dokonywać wpłaty własnej i całość kwoty za zamówienie spłacić w ratach.

15. Czy raty są 0%?

W kalkulatorze można zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca. Raty 0% dostępne są dla 10 rat stałych, równych. 

16. Dlaczego mój wniosek o płatność w ratach został odrzucony?

Prosimy o skierowanie tego pytania wyłącznie do banku, ponieważ - jako sklep - nie jesteśmy instytucją finansową, nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości zapłacenia w ratach za dane zamówienie.

17. Od jakiej kwoty zakupu są udzielane raty?

Raty udzielane są od kwoty zakupu wynoszącej minimum 300 zł .

18. Co to jest PayPo i na czym polega?

PayPo jest to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 21 dni, bez dodatkowych kosztów. 21 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.

Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dodatkowo, jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz nic płacić.

19. Co mam zrobić jeśli po zakupie towaru metodą PayPo w czasie 21 dni zmienię numer telefonu?

W przypadku zmiany numeru telefonu, należy skontaktować się z PayPo.pl. Edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta PayPo, w zakładce „moje dane”.

20. Jakie informacje znajdują się w Panelu Klienta w PayPo.pl?

W Panelu Klienta znajdują się wszystkie szczegółowe informacje dotyczące transakcji, jak: data terminu zapłaty, informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 raty z pełną informacją o wysokości rat, opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, wysokość dostępnego limitu kredytowego.

21. Czy korzystanie z PayPo jest darmowe?

Za odroczenie płatności o 21 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Płaci tylko tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

22. Jak założyć konto w PayPo?

Twoje konto zostanie założone automatycznie podczas pierwszej transakcji wykonanej metodą PayPo w sklepie internetowym.

23. Ile muszę mieć lat, aby korzystać z PayPo?

W celu skorzystania z metody PayPo, należy mieć ukończone 18 lat.

24. W jaki sposób mogę zapłacić wymaganą kwotę jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Płatność możesz uregulować zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.

25. Na jaki numer rachunku mogę dokonać zapłaty za zamówienie jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Numer rachunku podany jest w Panelu Klienta, wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji. Ponadto, prezentowany jest też w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

26. Wybrałem płatność metodą PayPo. Co się stanie jeśli nie zapłacę za zamówienie w ciągu 21 dni?

Po 21-szym dniu kwota zamówienia zostanie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

27. W jaki sposób mogę skontaktować się z PayPo.pl?

Z PayPo.pl możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo poprzez poniższe dane:

+48 22 333 74 60 info@paypo.pl GTR Finance Sp. z o.o.  ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4  02-593 Warszawa 

28. Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru przy płatności metodą PayPo?

W przypadku zwrotu towaru, zaloguj się na swoje konto w PayPo.pl i zaznacz tam, czy zwracasz całość czy tylko część zamówienia. Po potwierdzeniu przez sklep otrzymania zwrotu transakcja zostanie anulowana, a ewentualna nadpłata zostanie przelana na Twój rachunek bankowy.

29. Chcę zapłacić za zakupy w sklepie metodą PayPo. Co muszę po kolei zrobić?

Po wybraniu PayPo jako metody płatności, zostajesz przekierowany do systemu transakcyjnego, składającego się z trzech etapów. W pierwszym kroku wypełniasz formularz transakcji, w drugim etapie wpisujesz kod potwierdzający wysyłany poprzez SMS, który przyjdzie na podany numer telefonu - jest to niezbędny warunek do potwierdzenia transakcji. Trzeci etap transakcji to oczekiwanie na decyzję, które trwa zazwyczaj tylko kilka sekund.

W przypadku pozytywnej decyzji, otrzymujesz mailem potwierdzenie transakcji oraz podsumowanie. Dodatkowo otrzymujesz sms z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta. W przypadku negatywnej decyzji, otrzymujesz informację o powodzie odrzucenia. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, masz prawo do oceny przez dział analizy ryzyka finansowego PayPo.

30. Do jakich warunków przeznaczone są stoły?

Stoły marki Hop-Sport przeznaczone są tylko do użytku domowego. 

31. Dlaczego czas wysyłki towarów po zakupie na raty się wydłuża? Dlaczego produkt zakupiony przeze mnie na raty jest już niedostępny?

Produkty pochodzące od zewnętrznych dostawców mogą posiadać wydłużony czas doręczenia związany z oczekiwaniem na zgodę a następnie informację od banku. Natychmiast po otrzymaniu decyzji banku zamawiamy towar od dostawcy i realizujemy wysyłkę. Przed zakupem danego produktu na raty prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta - Dzięki temu zyskają Państwo pewność że wybrany przez Państwa towar zostanie zarezerwowany i będzie nadal dostępny do momentu otrzymania przez nas decyzji z banku.

32. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?

Akceptujemy następujące formy płatności (bez dodatkowych opłat):

Płatność przy odbiorze          

Za towar płacisz odbierając przesyłkę od kuriera. Wysyłka zamówienia 24h.

Przelew tradycyjny    

Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu. Dane do przelewu Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 97 1030 1508 0000 0008 1750 2004

Przelew online

Za pośrednictwem systemu DotPay lub systemu Przelewy24.pl realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut), a my realizujemy zamówienie w ciągu 24h. Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

Każdy z tych systemów oferuje ciekawe rozwiązania obsługi kart płatniczych, zakupów na raty.

Wszystkie przesyłki nadajemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, lub w przypadku wysyłki za pobraniem. Oprócz przypadków gdzie termin wysyłki zaznaczony inny niż 24h

33. Jakim kurierem nadawane są paczki?

Zamówienia wysyłamy kurierem UPS, Fedex lub SUUS

Wyjątkiem są przesyłki wielkogabarytowe*.

 

*Szczególne warunki dostawy dla wielkogabarytowego asortymentu:

Czas trwania dostawy wynosi do 10 dni roboczych.

Z przyczyn losowych dostawa może opóźnić się do 3 dni roboczych.

Dostawa nie obejmuje sobót i dni świątecznych - oprócz dostawy własnej.

DOSTAWA WŁASNA W SOBOTY I DNI ŚWIĄTECZNE następuje w wysokich sezonach sprzedaży (np. Okres przedświąteczny)

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

34. Czy jest możliwość montażu?

Wysyłka kurierem nie obejmuje montażu oraz wniesienia.

Istnieje możliwość dostawy własnym transportem firmy Andax z wniesieniem (wiąże się to z dodatkowym kosztem).

Na specjalne życzenie klienta dokonujemy montażu stołów bilardowych, stołów do cymbergaja i tenisa stołowego.

*Stoły bilardowe z płytą kamienną  obejmuje Kompleksowa usługa, czyli dostawa własnym transportem firmy Andax oraz montaż u klienta.

Sauny obejmuje Kompleksowa usługa, czyli dostawa własnym transportem firmy Andax oraz montaż u klienta.

35. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki podane są w każdym z opisów produktu. 

36. Jaki jest czas wysyłki?

Wszystkie przesyłki nadajemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, lub od momentu wybrania opcji za pobraniem. Realizujemy wysyłkę kurierem UPS lub Fedex.

Wyjątkiem są przesyłki wielkogabarytowe* oraz wysyłka zjeżdżalni ogrodowych kurierem SUUS.

W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.

Szczególne warunki dostawy dla wielkogabarytowego asortymentu:

·              Czas trwania dostawy transportem własnym firmy Andax wynosi do 10 dni roboczych

·              Czas trwania dostawy firmą kurierską wynosi do 3 dni roboczych

·              Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej

37. Jakie są dane do przelewu?

Dane do przelewu -  Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 97 1030 1508 0000 0008 1750 2004

38. Jak zgłosić reklamacje?

      1. Reklamacje zgłaszamy poprzez:

  • stronę: https://www.hop-sport.pl/serwis/ (zalecane)

  • poprzez formularz reklamacyjny serwis.hop-sport.pl lub mailowo na serwis@hop-sport.pl

  • pisemnie na adres:

Andax Anna Bębenek
Spółdzielcza 21
72-010 Police

      2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstuuje o dalszych czynnościach.

        W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30, 537 033 033, 537 022 022

  Serwis pracuje pon-pt: 7:00-16:00

 

     3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę internetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.

     4. Prosimy o nienadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem

     5. Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door-to-door, za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją)

     

      7. Możliwa jest również naprawa w domu Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany przez dział serwisowy. Tylko i wyłącznie w przypadku reklamacji na wielkogabarytowe produkty

Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

Reklamacji i gwarancji nie podlegają

  • przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu

  • oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

39. Jak odstąpić od umowy?

W nawiązaniu do regulaminu – Prawo odstąpienia od umowy: Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia natępnego, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Towar należy odesłać na adres:

Andax Anna Bębenek

ul. Spółdzielcza 21

72-010 Police

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Andax Anna Bębenek, Spółdzielcza 21, 72-010 Police) o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub mailem). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Formularz do pobrania

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku - nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy i otrzymaniu rzeczy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. My ponosimy koszty zwrotu rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. Dlatego tak ważne jest poinformowanie nas o fakcie odstąpienia od umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

40. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy?

Czas oczekiwania na zwrot wynosi max. 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu z powrotem, jednakże zawsze staramy się dokonywać zwrotu środków jak najszybciej. Jeśli po upływie 14 dni pieniądze nie zostaną nadal przelane na konto, prosimy o kontakt drogą mailową info@hop-sport.pl

41. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Istnieje możliwość odbioru osobistego jedynie stołów bilardowych MDF.

42. Jakie korzyści wynikają z zapisania się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera otrzymują państwo rabat w kwocie 30 zł na pierwsze zakupy (przy zakupie powyżej 300 zł), dodatkowo otrzymują państwo maile z informacjami na temat aktualnych promocji i oferty (także dostępności towaru).

43. Czy promocje się dodają?

Nie, promocje się nie dodają.

44. Czy do formularza reklamacyjnego muszę dołączyć zdjęcie?

Tak, ponieważ dzięki temu możemy zweryfikować, jaki problem pojawił się ze sprzętem oraz z jakiej winy on nastąpił.

45. Czy można zamówić np. rowerek z wniesieniem do mieszkania?

Nie, własnym transportem przewozimy jedynie produkty wielkogabartyowe tj. Stoły bilardowe, pozostałe produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera – Produkty są pakowane w taki sposób, aby kurier mógł dostarczyć je bezpośrednio pod drzwi klienta.

46. Czy jest możliwość zobaczenia gdzieś sprzętu przed zakupem?

Nie, ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

47. Na jaki adres wysyłać zwroty?

Andax Anna Bębenek

na adres: 
Spółdzielcza 21
72-010 Police

lub

Ul.Górska 134

42-350 Markowice

w zależności od typu produktu

49. Czy w przypadku złożenia zamówienia będę informowany o wysyłce?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Wszyscy konsultanci są aktualnie offline. Oddzwonimy w wybranym czasie, w najbliższy dzień roboczy
Dziękujemy,
zapisaliśmy zgłoszenie. Osoba z odpowiedniego działu skontaktuje się w wybranym czasie.