Często zadawane pytania

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. Zapoznanie się z listą zaoszczędzi Państwa czas na kontakt ze sklepem.

2. Czy muszę być zarejestrowany/a, aby dokonać zamówienia?

W sklepie Hop-Sport nie ma możliwości rejestracji konta. Zakupów można dokonać bez rejestracji.

3. ​ Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienia mogą Państwo składać przez Biuro Obsługi Klienta po nr tel. 12 363 66 22, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Do wszystkich zamówień dołączamy fakturę. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup na firmę, w koszyku proszę wybrać formularz dla firm i następnie uzupełnić dane firmy.

5. Czy mogę dokonać wymiany zamówionego produktu?

Nie dokonujemy wymian, ale mogą Państwo zwrócić towar bez podania przyczyny do 14 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Andax Anna Bębenek, Skalna 6, 32-500 Chrzanów, sklep@hop-sport.com, Telefon: 12 362 66 22) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://www.hop-sport.pl/static/files/Formularz_zwrotu.pdf. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. W jaki sposób złożyć zamówienie, jeśli chcę zapłacić w ratach?

Jeśli chcą Państwo zapłacić za zakupy w Hop-Sport w ratach, po przejściu do „Koszyka” (ikonka w prawym górnym rogu strony) należy spośród sposobów płatności wybrać „Credit Agricole Raty”.

7. Jakie warunki muszę spełniać, żeby płatność ratami była uznana?

Prosimy o skierowanie tego pytania wyłącznie do banku, ponieważ - jako sklep - nie jesteśmy instytucją finansową, nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości zapłacenia w ratach za dane zamówienie.

8. CZY MOŻNA DOKONAĆ WPŁATY WŁASNEJ PRZED ROZŁOŻENIEM PŁATNOŚCI NA RATY?

Można dokonać wpłaty własnej na początku płatności ratalnej. Nie jest to konieczne, można całą należność za zamówienie spłacić w ratach.

9. Czy raty są 0%?

Raty 0% dostępne są TYLKO w przypadku 10 stałych, równych rat. W kalkulatorze we wniosku przyznanie płatności w ratach możesz zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca.

10. Jak zgłosić reklamacje?

      1. Reklamacje zgłaszamy poprzez:


Spółdzielcza 21
72-010 Police

      2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstuuje o dalszych czynnościach.

        W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30

  Serwis pracuje pon-pt: 10:00-15:00

 

     3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę internetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.

     4. Prosimy o nienadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem

     5. Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door-to-door, za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją)

     

Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

Reklamacji i gwarancji nie podlegają

  • przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu

  • oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

11. Dlaczego mój wniosek o płatność w ratach został odrzucony?

Nie jesteśmy instytucją finansową i nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości płacenia w ratach za dane zamówienie. Pytania dotyczące przyznania płatności w ratach prosimy kierować do banku.

12. Czy korzystanie z PayPo jest darmowe?

Odroczenie płatności o 30 dni jest darmowe. Klient po tym czasie zapłaci tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

13. Jak założyć konto w PayPo?

Konto zostanie założone automatycznie podczas pierwszej transakcji wykonanej metodą PayPo w sklepie internetowym.

14. Ile muszę mieć lat, aby korzystać z PayPo?

W celu skorzystania z metody PayPo, należy mieć ukończone 18 lat.

15. W jaki sposób mogę zapłacić wymaganą kwotę jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Płatność możesz uregulować zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.

16. NA JAKI NUMER RACHUNKU MOGĘ DOKONAĆ ZAPŁATY ZA ZAMÓWIENIE, JEŚLI WYBRAŁEM PŁATNOŚĆ METODĄ PAYPO?

Numer konta do wpłat: 86103015080000000817502008 SWIFT: CITIPLPX Bank Handlowy

Numer rachunku podany jest w zakładce ‘KONTAKT’ na stronie sklepu, wysyłany jest także w mailu podsumowującym zamówienie (wysyłany jest sfinalizowaniu transakcji). Numer rachunku prezentowany jest też w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

17. W jaki sposób mogę skontaktować się z PayPo.pl?

Z PayPo.pl możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo poprzez poniższe dane:

+48 22 333 74 60 info@paypo.pl GTR Finance Sp. z o.o.  ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4  02-593 Warszawa 

18. Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru przy płatności metodą PayPo?

Gdy chcą Państwo zwrócić towar, należy zalogować się na swoje konto w PayPo.pl i zaznaczyć, które dokładnie produkty podlegają zwrotowi. Po potwierdzeniu przez sklep otrzymania zwrotu tych konkretnych produktów transakcja zostanie anulowana, a ewentualna nadpłata zostanie przelana na Twój rachunek bankowy.

19. Chcę zapłacić za zakupy w sklepie metodą PayPo. Co muszę po kolei zrobić?

Po wybraniu metody płatności PayPo nastąpi przekierowanie do systemu transakcyjnego składającego się z trzech etapów. W pierwszym kroku należy wypełnić formularz transakcji. W drugim etapie - kod potwierdzający (wysyłany w formie SMS na podany numer telefonu - jest to niezbędny warunek do potwierdzenia transakcji). Trzeci etap to oczekiwanie na decyzję - trwa zazwyczaj kilka sekund.

W przypadku pozytywnej decyzji otrzymają Państwo mailem potwierdzenie transakcji oraz podsumowanie. Dodatkowo wysłany zostanie SMS z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.
W przypadku negatywnej decyzji, otrzymają Państwo informację o powodzie odrzucenia. Mają Państwo prawo do odwołania się od tej decyzji do Działu Analizy ryzyka finansowego Paypo.

20. Dlaczego czas wysyłki towarów po zakupie na raty się wydłuża? Dlaczego produkt zakupiony przeze mnie na raty jest już niedostępny?

Wszystkie dostępne na stronie Hop-Sport przedmioty znajdują się w naszych magazynach. Nie rezerwujemy produktów. Natychmiast po otrzymaniu pozytywnej decyzji z banku (o przyznaniu płatności w ratach) realizujemy wysyłkę z jednego z naszych magazynów.

21. SKĄD WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?

Wszystkie dostępne na stronie Hop-Sport produkty znajdują w magazynach na terenie Polski i z nich rozsyłane są do Klientów.

22. Co to jest PayPo i na czym polega?

PayPo to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. 30 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.

Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dodatkowo, jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz nic płacić.

23. Wybrałem płatność metodą PayPo. Co się stanie jeśli nie zapłacę za zamówienie w ciągu 30 dni?

Po 30-stym dniu kwota zamówienia zostanie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

24. Co mam zrobić jeśli po zakupie towaru metodą PayPo w czasie 30 dni zmienię numer telefonu?

W przypadku zmiany numeru telefonu należy skontaktować się z PayPo.pl. Edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta PayPo, w zakładce „Moje dane”.

25. Czy jest możliwość dokupienia części do sprzętu w sklepie?

Części można dokupić w Dziale Serwis, poprzez mail serwis@hop-sport.com

lub telefonicznie 12 311 03 30

28. Nie otrzymałem gratisu, dlaczego?

W przypadku otrzymania przesyłki bez gratisu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: drogą mailową sklep@hop-sport.com, lub telefonicznie pod numerem 12 363 66 22.

29. Kiedy przysługuje mi rabat?

W celu uzyskania rabatu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

telefonicznie: 12 363 66 22 

mailowo: sklep@hop-sport.com 

poprzez czat na stronie głównej sklepu www.hop-sport.pl (w prawym dolnym rogu strony).

30. Czy w przypadku złożenia zamówienia będę informowany o wysyłce?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

31. Jak dokonać korekty w zamówieniu, np gdy podałem zły adres e-mail?

W przypadku potrzeby zmian danych prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com.

32. Nie otrzymałem instrukcji obsługi, skąd mogę ją pobrać?

W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com

33. Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych produktów?

W celu uzyskania dodatkowych informacji niedostępnych w opisach na stronie sugerujemy kontakt drogą mailową: sklep@hop-sport.com

34. Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne pod nr  tel: 12 362 66 22  od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-16:00. Kontaktuj się w podanych godzinach. Wszyscy konsultanci mogą być zajęci, w przypadku długiego braku kontaktu telefonicznego ze strony sklepu polecamy kontakt mailowy (adres sklep@hop-sport.com) lub poprzez czat na stronie sklepu (w prawym dolnym rogu)

35. Na ile rat mogę rozłożyć płatność?

Na stronach sklepu internetowego Hop-Sport dostępne są linki do kalkulatora „Oblicz ratę”, na podstawie kwoty rachunku za zakupy oblicza ilość i wysokość rat. Kalkulator umieszczony jest na stronach produktów, których cena jest równa 100 zł lub wyższa niż 100 zł, obok ceny produktu.

Możliwość zapłaty w systemie ratalnym obowiązuje od kwoty 100 zł do 20 000 zł. W kalkulatorze można zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca. Raty 0% dostępne są tylko dla 10 równych i stałych rat.

36. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?

Akceptujemy następujące formy płatności:

Przelew tradycyjny

Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu (chyba, że oferta stanowi inaczej i termin wysyłki jest inny niż 24 h). 

Dane do przelewu: Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr konta: Bank Handlowy  86103015080000000817502008

Przelew online

Za pośrednictwem systemusystemu Przelewy24.pl realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut), a my wysyłamy zamówienie w ciągu 24h (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h). Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

Każdy z tych systemów oferuje ciekawe rozwiązania obsługi kart płatniczych, zakupów na raty.

37. Jakie są dostępne metody dostawy?

Wszystkie przesyłki wysyłamy kurierem (UPS, DPD lub SUUS).

38. Jakim kurierem nadawane są paczki?

Zamówienia wysyłamy kurierem UPS, DPD lub SUUS.

39. Czy istnieje możliwość dostawy przesyłki do paczkomatu?

Nie ma takiej możliwości.

40. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki podane są na stronie każdego z produktów, cena wysyłki uzależniona jest między innymi od wagi i gabarytów produktu.

41. Jaki jest czas wysyłki?

Realizacja wysyłki towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich współpracujemy z UPS, DPD, SUUS. Przesyłki kurierskie nadajemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub od momentu wybrania opcji za pobraniem, chyba, że oferta stanowi inaczej. Termin realizacji dostawy przez firmy kurierskie wynosi do 48 godzin od momentu nadania przesyłki, przy czym z przyczyn losowych może opóźnić się do 3 dni roboczych. 

Przesyłki nie są nadawane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.


42. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Po zarejestrowaniu przesyłki przez wybraną przez nas firmę kurierską dostaniesz od niej automatyczną wiadomość z linkiem śledzącym przesyłkę.

43. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczka trafia z powrotem do naszego magazynu, jeśli nadal są Państwo zainteresowani wysyłką - prosimy o kontakt.

44. Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową. Kurier skontaktuje się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki. Kurier powinien dwukrotnie podjąć próbę skontaktowania się z Państwem i dostarczenia przesyłki. W przypadku problemów z kurierem, prosimy o zgłaszanie reklamacji do firm wysyłkowych.

46. Czy istnieje możliwość dostarczenia paczki w weekendy?

Nie oferujemy usługi dostarczania paczek w weekendy.

47. Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczenia przesyłki?

Nie oferujemy usługi dostarczenia paczki w konkretny, wybrany przez Państwa dzień.

48. Jakie są dane do przelewu?

Dane do przelewu -  Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 86103015080000000817502008

49. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

 1. Reklamacje zgłaszamy poprzez:

stronę: https://www.hop-sport.pl/serwi... -  jest to zalecana przez nas forma.

poprzez formularz reklamacyjny serwis.hop-sport.pl lub mailowo na serwis@hop-sport.pl

pisemnie na adres: Hegen Polska, Spółdzielcza 21, 72-010 Police

      2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstruuje o dalszych czynnościach. W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00

     3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę int

ernetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.

     4. Prosimy o nie nadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem

     5. Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door-to-door, za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją)

Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

Reklamacji i gwarancji nie podlegają:przedmioty sprawne. Prosimy, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu;

oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu;

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

50. Jak odstąpić od umowy?

W nawiązaniu do regulaminu – Prawo odstąpienia od umowy: 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku zakupu jednego towaru termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku zakupu wielu towarów, które są dostarczane osobno termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Serwis Hegen Polska, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police, tel. do Biura Obsługi Klienta: 12 362 66 22, email: sklep@hop-sport.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (Przykładowy formularz do pobrania), jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Towar należy nam odesłać w ciągu kolejnych 14 dni licząc od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. My ponosimy koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane kurierem. Dlatego tak ważne jest poinformowanie nas o fakcie odstąpienia od umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje odnośnie odstąpienia procedury zwrotu należności oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdują się zakładce „Odstąpienie od umowy”.

51. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe. Mogą również Państwo w oświadczeniu od odstąpienia od umowy, wskazać inną formę zwrotu lub inny numer konta bankowego, na który chcieliby Państwo otrzymać zwrot należności (jeśli po upływie 14 dni pieniądze nie zostaną nadal przelane na konto, prosimy o kontakt drogą mailową sklep@hop-sport.com)

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. My ponosimy koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane kurierem. Dlatego tak ważne jest poinformowanie nas o fakcie odstąpienia od umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

52. CZY PROMOCJE NA STRONIE ŁĄCZĄ SIĘ Z KODAMI RABATOWYMI?

Tak.

53. Czy do formularza reklamacyjnego muszę dołączyć zdjęcie?

Tak, prosimy o przesłanie zdjęcia. Dzięki temu możemy zweryfikować, jaki problem pojawił się ze sprzętem oraz z jakiej winy on nastąpił.

54. Czy jest możliwość zobaczenia gdzieś sprzętu przed zakupem?

Nie, nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani showroomu. Dokładamy wszelkich starań,  aby każdy produkt był sfotografowany i opisany w taki sposób, aby można było podjąć decyzję o zakupie na ich podstawie. W przypadku, jeśli zamówiony produkt nie będzie spełniał oczekiwań, można dokonać jego zwrotu.

55. DO JAKICH WARUNKÓW PRZEZNACZONE SĄ STOŁY?

Nasze stoły marki Hop-Sport przeznaczone są tylko do użytku domowego.


56. NA JAKI ADRES WYSYŁAĆ ZWROTY?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w sprawie zwrotu mailowo (na adres sklep@hop-sport.com) lub telefonicznie (12 362 66 22, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00), a następnie wysyłanie zwrotów na adres:

Serwis Hegen Polska, Ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police.

57. CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ PRODUKT JUŻ “WYPRZEDANY”?

Jeśli dany produkt został wyprzedany (i taka informacja znajduje się na naszej stronie) możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy planujemy kolejną dostawę do sklepu. Nie rezerwujemy produktów.

58. JAK OTRZYMAĆ POWIADOMIENIE O POWROCIE PRODUKTU DO SPRZEDAŻY?

Nie ma możliwości uzyskania powiadomienia o ponownej dostępności danego produktu. Zalecamy sprawdzanie na stronie, czy produkt wrócił do naszej oferty lub kontakt z infolinią.

59. Czy istnieje możliwość zakupów hurtowych?

Tak, istnieje taka możliwość, warunkiem są zamówienia pełnosamochodowe. Prosimy o kontakt mailowy:  hurt@hop-sport.pl.

60. Czy istnieje możliwość współpracy w zakresie promocji, reklamy, marketingu?

Tak, zapraszamy do kontaktu mailowego: wspolpraca@hop-sport.pl.

Ulubione

Usercentrics: jQuery