Często zadawane pytania

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. Zapoznanie się z listą zaoszczędzi Państwa czas na kontakt ze sklepem.

1. Czy jest możliwość dokupienia części do sprzętu w sklepie?

Części można dokupić w Dziale Serwis, poprzez mail serwis@hop-sport.pl lub telefonicznie 12 311 03 30, 537 033 033, 537 022 022

3. Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

INFOLINIA pracuje w wybranych godzinach

12 362 66 22

 

Godziny pracy infolinii:

Pon. - Pt.      7:00 - 18:00

Sobota         9:00 - 13:00

Niedziela   - nieczynne

Często prowadzone są rozmowy przez wszystkich konsultantów, dlatego w przypadku dalszego braku kontaktu telefonicznego ze strony sklepu polecamy kontakt e-mail info@hop-sport.pl lub kontakt poprzez czat dostępny w sklepie (w prawym dolnym rogu).

4. Jak anulować zamówienie?

Anulacje zamówienia prosimy zgłaszać drogą mailową na adres info@hop-sport.pl, lub telefonicznie 12 363 66 22.

5. Nie otrzymałem gratisu, dlaczego?

W przypadku braku dołączonego gratisu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@hop-sport.pl lub telefonicznie 12 363 66 22

6. Kiedy przysługuje mi rabat?

W celu uzyskania rabatu prosimy o kontakt telefoniczny 12 363 66 22 lub mailowo info@hop-sport.pl lub czat na stronie głównej sklepu.

7. Dlaczego nie wlicza się rabat z newslettera?

Rabat nalicza się przy zakupie od 300 zł

Błędy w działaniu strony prosimy zgłaszać na adres mailowy info@hop-sport.pl

8. Jak dokonać korekty w zamówieniu, podałem zły adres e-mail

Proszę pisać na info@hop-sport.pl

9. Nie otrzymałem instrukcji obsługi, gdzie mogę ją pobrać?

W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt info@hop-sport.pl

10. Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych produktów?

W celu uzyskania dodatkowych informacji niedostępnych w opisach na stronie sugerujemy kontakt drogą mailową info@hop-sport.pl

11. W jaki sposób złożyć zamówienie, jeśli chcę zapłacić w ratach?

Jeśli chcesz zapłacić za dany produkt w ratach, złóż zamówienie tylko i wyłącznie przez Internet - na stronie naszego sklepu. Po przejściu do „Koszyka”, wybierz sposób płatności - „Credit Agricole Raty”.

12. Jakie warunki muszę spełniać, żeby płatność ratami była uznana?

Prosimy o skierowanie tego pytania wyłącznie do banku, ponieważ - jako sklep - nie jesteśmy instytucją finansową, nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości zapłacenia w ratach za dane zamówienie.

13. Na ile rat mogę rozłożyć płatność?

Na stronach naszego sklepu internetowego dostępne są linki do kalkulatora „Oblicz ratę”, który oblicza ilość rat na podstawie kwoty za zakupy. Kalkulator umieszczony jest na stronach produktów, których cena jest równa 300 zł lub wyższa niż 300 zł, obok ceny produktu.

Możliwość zapłaty w systemie ratalnym obowiązuje od kwoty 300 zł do 20 000 zł. W kalkulatorze można zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca. Raty 0% dostępne są dla 10 rat stałych, równych.

14. Czy można dokonać na początku wpłaty własnej?

Można dokonać wpłaty własnej na początku, można także nie dokonywać wpłaty własnej i całość kwoty za zamówienie spłacić w ratach.

15. Czy raty są 0%?

W kalkulatorze można zaznaczyć od 6 do 48 rat z opłatą 0,5% w skali miesiąca. Raty 0% dostępne są dla 10 rat stałych, równych. 

16. Dlaczego mój wniosek o płatność w ratach został odrzucony?

Prosimy o skierowanie tego pytania wyłącznie do banku, ponieważ - jako sklep - nie jesteśmy instytucją finansową, nie decydujemy o przyznaniu Klientowi możliwości zapłacenia w ratach za dane zamówienie.

17. Od jakiej kwoty zakupu są udzielane raty?

Raty udzielane są od kwoty zakupu wynoszącej minimum 300 zł .

18. Co to jest PayPo i na czym polega?

PayPo jest to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 21 dni, bez dodatkowych kosztów. 21 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.

Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dodatkowo, jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz nic płacić.

19. Co mam zrobić jeśli po zakupie towaru metodą PayPo w czasie 21 dni zmienię numer telefonu?

W przypadku zmiany numeru telefonu, należy skontaktować się z PayPo.pl. Edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta PayPo, w zakładce „moje dane”.

20. Jakie informacje znajdują się w Panelu Klienta w PayPo.pl?

W Panelu Klienta znajdują się wszystkie szczegółowe informacje dotyczące transakcji, jak: data terminu zapłaty, informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 raty z pełną informacją o wysokości rat, opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, wysokość dostępnego limitu kredytowego.

21. Czy korzystanie z PayPo jest darmowe?

Za odroczenie płatności o 21 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Płaci tylko tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

22. Jak założyć konto w PayPo?

Twoje konto zostanie założone automatycznie podczas pierwszej transakcji wykonanej metodą PayPo w sklepie internetowym.

23. Ile muszę mieć lat, aby korzystać z PayPo?

W celu skorzystania z metody PayPo, należy mieć ukończone 18 lat.

24. W jaki sposób mogę zapłacić wymaganą kwotę jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Płatność możesz uregulować zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.

25. Na jaki numer rachunku mogę dokonać zapłaty za zamówienie jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Numer rachunku podany jest w Panelu Klienta, wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji. Ponadto, prezentowany jest też w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

26. Wybrałem płatność metodą PayPo. Co się stanie jeśli nie zapłacę za zamówienie w ciągu 21 dni?

Po 21-szym dniu kwota zamówienia zostanie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

27. W jaki sposób mogę skontaktować się z PayPo.pl?

Z PayPo.pl możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo poprzez poniższe dane:

+48 22 333 74 60 info@paypo.pl GTR Finance Sp. z o.o.  ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4  02-593 Warszawa 

28. Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru przy płatności metodą PayPo?

W przypadku zwrotu towaru, zaloguj się na swoje konto w PayPo.pl i zaznacz tam, czy zwracasz całość czy tylko część zamówienia. Po potwierdzeniu przez sklep otrzymania zwrotu transakcja zostanie anulowana, a ewentualna nadpłata zostanie przelana na Twój rachunek bankowy.

29. Chcę zapłacić za zakupy w sklepie metodą PayPo. Co muszę po kolei zrobić?

Po wybraniu PayPo jako metody płatności, zostajesz przekierowany do systemu transakcyjnego, składającego się z trzech etapów. W pierwszym kroku wypełniasz formularz transakcji, w drugim etapie wpisujesz kod potwierdzający wysyłany poprzez SMS, który przyjdzie na podany numer telefonu - jest to niezbędny warunek do potwierdzenia transakcji. Trzeci etap transakcji to oczekiwanie na decyzję, które trwa zazwyczaj tylko kilka sekund.

W przypadku pozytywnej decyzji, otrzymujesz mailem potwierdzenie transakcji oraz podsumowanie. Dodatkowo otrzymujesz sms z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta. W przypadku negatywnej decyzji, otrzymujesz informację o powodzie odrzucenia. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, masz prawo do oceny przez dział analizy ryzyka finansowego PayPo.

30. Do jakich warunków przeznaczone są stoły?

Stoły marki Hop-Sport przeznaczone są tylko do użytku domowego. 

31. Dlaczego czas wysyłki towarów po zakupie na raty się wydłuża? Dlaczego produkt zakupiony przeze mnie na raty jest już niedostępny?

Produkty pochodzące od zewnętrznych dostawców mogą posiadać wydłużony czas doręczenia związany z oczekiwaniem na zgodę a następnie informację od banku. Natychmiast po otrzymaniu decyzji banku zamawiamy towar od dostawcy i realizujemy wysyłkę. Przed zakupem danego produktu na raty prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta - Dzięki temu zyskają Państwo pewność że wybrany przez Państwa towar zostanie zarezerwowany i będzie nadal dostępny do momentu otrzymania przez nas decyzji z banku.

32. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?


Akceptujemy następujące formy płatności:

Płatność przy odbiorze

Za towar płacisz odbierając przesyłkę od kuriera. Wysyłka zamówienia do 24h (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h).

Przelew tradycyjny

Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h). Dane do przelewu Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 97 1030 1508 0000 0008 1750 2004

Przelew online

Za pośrednictwem systemu DotPay lub systemu Przelewy24.pl realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut), a my wysyłamy zamówienie w ciągu 24h (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h). Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

Każdy z tych systemów oferuje ciekawe rozwiązania obsługi kart płatniczych, zakupów na raty.

33. Jakim kurierem nadawane są paczki?

Zamówienia wysyłamy kurierem UPS, DPD lub SUUS.

34. Czy jest możliwość montażu?

Wysyłka kurierem nie obejmuje montażu oraz – w przypadku przesyłek powyżej 30 kg - wniesienia. 

Istnieje możliwość dostawy firmowym transportem firmy Andax z wniesieniem (lecz w zależności od zamówionego produktu, może wiązać się to z dodatkowym kosztem).

- Stoły bilardowe z płytą kamienną  obejmuje kompleksowa usługa, czyli dostawa własnym transportem firmy Andax wraz z wniesieniem w cenie 500 PLN oraz montaż u klienta gratis!

- Sauny Infrared obejmuje kompleksowa usługa, czyli dostawa własnym transportem firmy Andax bez wniesienia – gratis oraz montaż u klienta w cenie 98 PLN.

35. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki podane są w każdym z opisów produktu. 

36. Jaki jest czas wysyłki?

Realizacja wysyłki towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, takich jak: UPS, DPD, SUUS, a także w przypadku niektórych towarów wielkogabarytowych (tj. produktów ważących razem z opakowaniem powyżej 50 kg) - transportem firmowym. 

Przesyłki kurierskie nadajemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub od momentu wybrania opcji za pobraniem, chyba, że oferta stanowi inaczej. Termin realizacji dostawy przez firmy kurierskie wynosi do 48 godzin od momentu nadania przesyłki, przy czym z przyczyn losowych może opóźnić się do 3 dni roboczych. Termin realizacji dostawy transportem własnym (wybranych towarów wielkogabarytowych) wynosi do 7 dni roboczych.

Przesyłki nie są nadawane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.

Asortyment wielkogabarytowy, ze względu na swoją wagę i rozmiary, nie jest wysyłany standardowo (szczegółowe terminy dostawy towaru wielkogabarytowego widoczne są w karcie produktu).

Szczególne warunki dostawy dla produktów wielkogabarytowych:

  • Czas trwania dostawy transportem własnym wynosi do 7 dni roboczych.
  • Czas trwania dostawy Inpost oraz firmą kurierską UPS, Rohling Suus, DPD, wynosi do 3 dni roboczych.
  • Dostawa nie obejmuje sobót i dni świątecznych.

37. Jakie są dane do przelewu?

Dane do przelewu -  Andax Anna Bębenek ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 97 1030 1508 0000 0008 1750 2004

38. Jak zgłosić reklamacje?

      1. Reklamacje zgłaszamy poprzez:

  • stronę: https://www.hop-sport.pl/serwis/ (zalecane)

  • poprzez formularz reklamacyjny serwis.hop-sport.pl lub mailowo na serwis@hop-sport.pl

  • pisemnie na adres:

Andax Anna Bębenek
Spółdzielcza 21
72-010 Police

      2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstuuje o dalszych czynnościach.

        W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30, 537 033 033, 537 022 022

  Serwis pracuje pon-pt: 7:00-16:00

 

     3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę internetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.

     4. Prosimy o nienadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem

     5. Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door-to-door, za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją)

     

      7. Możliwa jest również naprawa w domu Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany przez dział serwisowy. Tylko i wyłącznie w przypadku reklamacji na wielkogabarytowe produkty

Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

Reklamacji i gwarancji nie podlegają

  • przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu

  • oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

39. Jak odstąpić od umowy?

W nawiązaniu do regulaminu – Prawo odstąpienia od umowy: 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku zakupu jednego towaru termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku zakupu wielu towarów, które są dostarczane osobno termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Serwis Hegen Polska, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police, tel. do Biura Obsługi Klienta: 12 362 66 22, email: info@hop-sport.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (Przykładowy formularz do pobrania), jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Towar należy nam odesłać w ciągu kolejnych 14 dni licząc od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. My ponosimy koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane kurierem. Dlatego tak ważne jest poinformowanie nas o fakcie odstąpienia od umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje odnośnie odstąpienia procedury zwrotu należności oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdują się zakładce „Odstąpienie od umowy”.

40. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe. Mogą również Państwo w oświadczeniu od odstąpienia od umowy, wskazać inną formę zwrotu lub inny numer konta bankowego, na który chcieliby Państwo otrzymać zwrot należności (jeśli po upływie 14 dni pieniądze nie zostaną nadal przelane na konto, prosimy o kontakt drogą mailową info@hop-sport.pl)

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. My ponosimy koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane kurierem. Dlatego tak ważne jest poinformowanie nas o fakcie odstąpienia od umowy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

41. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Istnieje możliwość odbioru osobistego jedynie stołów bilardowych MDF.

42. Jakie korzyści wynikają z zapisania się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera otrzymują państwo rabat w kwocie 30 zł na pierwsze zakupy (przy zakupie powyżej 300 zł), dodatkowo otrzymują państwo maile z informacjami na temat aktualnych promocji i oferty (także dostępności towaru).

43. Czy promocje się dodają?

Nie, promocje się nie dodają.

44. Czy do formularza reklamacyjnego muszę dołączyć zdjęcie?

Tak, ponieważ dzięki temu możemy zweryfikować, jaki problem pojawił się ze sprzętem oraz z jakiej winy on nastąpił.

45. Czy można zamówić np. rowerek z wniesieniem do mieszkania?

Transportem własnym (firmowym) przewozimy jedynie produkty wielkogabarytowe (tj. produkty ważące razem z opakowaniem powyżej 50 kg). Pozostałe produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera. Prosimy pamiętać, że wniesienie przesyłki powyżej 30 kg nie należy do obowiązku kuriera, należy je wnieść we własnym zakresie. 

46. Czy jest możliwość zobaczenia gdzieś sprzętu przed zakupem?

Nie, ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

47. Na jaki adres wysyłać zwroty?

Serwis Hegen Polska

Ul. Spółdzielcza 21

72-009 Police


49. Czy w przypadku złożenia zamówienia będę informowany o wysyłce?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Wszyscy konsultanci są aktualnie offline. Oddzwonimy w wybranym czasie, w najbliższy dzień roboczy
Dziękujemy,
zapisaliśmy zgłoszenie. Osoba z odpowiedniego działu skontaktuje się w wybranym czasie.