Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Często zadawane pytania

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. Zapoznanie się z listą zaoszczędzi Państwa czas na kontakt ze sklepem.

1. GDZIE KURIER DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

Przesyłki są doręczane do klientów pod pierwsze drzwi na wskazany adres dostawy.

2. SKĄD WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?

Wszystkie dostępne na stronie Hop-Sport produkty znajdują w magazynach na terenie Polski i z nich rozsyłane są do Klientów.

4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Koszty wysyłki podane są na stronie każdego z produktów.

5. GDZIE MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

Po zarejestrowaniu przesyłki przez wybraną przez nas firmę kurierską dostaniesz od niej automatyczną wiadomość z linkiem śledzącym przesyłkę.

6. CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU, GDY KURIER NIE ZASTANIE NIKOGO POD WSKAZANYM ADRESEM?

Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczka trafia z powrotem do naszego magazynu, jeśli nadal są Państwo zainteresowani wysyłką - prosimy o kontakt.

7. CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ PRODUKT JUŻ “WYPRZEDANY”?

Jeżeli dany produkt został wyprzedany, niestety nie ma możliwości rezerwacji.

8. Czy jest możliwość zakupu na raty ?

Tak, jest możliwość zakupu na raty. 

9. Od jakiej kwoty można zakupić produkt na raty ?

Możliwość zapłaty w ratach obowiązuje od kwoty 300 zł.

10. Jak mogę obliczyć wysokość raty ?

Możliwość sprawdzenia wysokości raty w kalkulatorze „Oblicz ratę” – kalkulator umieszczony jest w koszyku zamówień oraz przy każdym produkcie, który może być kupiony na CA Raty (czyli jego cena jest równa lub wyższa 300 zł)

11. Czy raty są 0% ?

Tak,  raty na w naszym sklepie są 0%.

14. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Nie realizujemy wysyłek poza granicę naszego kraju. 

16. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZOBACZENIA GDZIEŚ SPRZĘTU PRZED ZAKUPEM?

Nie, nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani showroomu. Dokładamy wszelkich starań,  aby każdy produkt był sfotografowany oraz opisany w taki sposób, aby można było podjąć decyzję o zakupie na ich podstawie. W przypadku, jeśli zamówiony produkt nie będzie spełniał oczekiwań, można dokonać jego zwrotu.

17. Czy muszę być zarejestrowany/a, aby dokonać zamówienia?

W sklepie Hop-Sport nie ma możliwości rejestracji konta. Zakupów można dokonać bez rejestracji.

18. ​ Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienia mogą Państwo składać przez Biuro Obsługi Klienta po nr tel. 12 351 03 16 / 12 362 66 22, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

19. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Do wszystkich zamówień dołączamy fakturę. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup na firmę, w koszyku proszę wybrać formularz dla firm i następnie uzupełnić dane firmy.

20. Czy mogę dokonać wymiany zamówionego produktu?

Nie dokonujemy wymian, ale mogą Państwo zwrócić towar bez podania przyczyny do 14 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Adam Bębenek- Centrum Dystrybucji Hurtowej Andax, ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, sklep@hop-sport.com, Telefon: 12 351 03 16 / 12 362 66 22) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://www.hop-sport.pl/static/files/Formularz_zwrotu.pdf. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

21. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE?

1. Reklamacje zgłaszamy poprzez: stronę: https://www.hop-sport.pl/serwis/  (zalecane) poprzez formularz reklamacyjny Hegenu lub mailowo na sklep@hop-sport.com pisemnie na adres: Spółdzielcza 21 72-010 Police
2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstruuje o dalszych czynnościach. W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30. Serwis pracuje pon-pt: 08:00-15:00.
3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę internetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.
4. Prosimy o nie nadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem .
5. Przesyłki są odbierane od Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją). Reklamacji i gwarancji nie podlegają przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu 

Szczegółowe informacje na temat gwarancji i serwisu towarów znajdują się w linku: https://www.hop-sport.pl/info/pomoc/gwarancja-i-serwis/

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

22. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA CZĘŚCI DO SPRZĘTU W SKLEPIE?

Części można dokupić w Dziale Serwis, poprzez e-mail: serwis@hop-sport.com lub telefonicznie 12 311 03 30.

23. Czy korzystanie z PayPo jest darmowe?

Odroczenie płatności o 30 dni jest darmowe. Klient po tym czasie zapłaci tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

24. Jak założyć konto w PayPo?

Konto zostanie założone automatycznie podczas pierwszej transakcji wykonanej metodą PayPo w sklepie internetowym.

25. Ile muszę mieć lat, aby korzystać z PayPo?

W celu skorzystania z metody PayPo, należy mieć ukończone 18 lat.

26. W jaki sposób mogę zapłacić wymaganą kwotę jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Płatność możesz uregulować zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.

27. CZY W PRZYPADKU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA BĘDĘ INFORMOWANY O WYSYŁCE?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

28. W jaki sposób mogę skontaktować się z PayPo.pl?

Z PayPo.pl możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo poprzez poniższe dane:

+48 22 333 74 60 info@paypo.pl GTR Finance Sp. z o.o.  ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4  02-593 Warszawa 

29. Chcę zapłacić za zakupy w sklepie metodą PayPo. Co muszę po kolei zrobić?

Po wybraniu metody płatności PayPo nastąpi przekierowanie do systemu transakcyjnego składającego się z trzech etapów. W pierwszym kroku należy wypełnić formularz transakcji. W drugim etapie - kod potwierdzający (wysyłany w formie SMS na podany numer telefonu - jest to niezbędny warunek do potwierdzenia transakcji). Trzeci etap to oczekiwanie na decyzję - trwa zazwyczaj kilka sekund.

W przypadku pozytywnej decyzji otrzymają Państwo mailem potwierdzenie transakcji oraz podsumowanie. Dodatkowo wysłany zostanie SMS z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.
W przypadku negatywnej decyzji, otrzymają Państwo informację o powodzie odrzucenia. Mają Państwo prawo do odwołania się od tej decyzji do Działu Analizy ryzyka finansowego Paypo.

30. Dlaczego czas wysyłki towarów po zakupie na raty się wydłuża? Dlaczego produkt zakupiony przeze mnie na raty jest już niedostępny?

Wszystkie dostępne na stronie Hop-Sport przedmioty znajdują się w naszych magazynach. Nie rezerwujemy produktów. Natychmiast po otrzymaniu pozytywnej decyzji z banku (o przyznaniu płatności w ratach) realizujemy wysyłkę z jednego z naszych magazynów.

31. Co to jest PayPo i na czym polega?

PayPo to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. 30 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.

Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dodatkowo, jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz nic płacić.

32. Wybrałem płatność metodą PayPo. Co się stanie jeśli nie zapłacę za zamówienie w ciągu 30 dni?

Po 30-stym dniu kwota zamówienia zostanie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

33. Co mam zrobić jeśli po zakupie towaru metodą PayPo w czasie 30 dni zmienię numer telefonu?

W przypadku zmiany numeru telefonu należy skontaktować się z PayPo.pl. Edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta PayPo, w zakładce „Moje dane”.

34. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE SĄ W SKLEPIE?

Akceptujemy następujące formy płatności: 

 1. Przelew tradycyjny 

Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu (chyba, że oferta stanowi inaczej i termin wysyłki jest inny niż 24 h). Dane do przelewu: Adam Bębenek- Centrum Dystrybucji Hurtowej Andax, ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr konta: Bank Handlowy  34103015080000000818788000.

 2. Przelew online 

Za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut), a my wysyłamy zamówienie w ciągu 24h (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h). Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

3. Przelew odroczony PayPo

PayPo to innowacyjna metoda, dzięki której odroczysz płatność za zakupy o 30 dni. Po tym terminie system rozłoży płatność na 4 raty. Nie musisz pamiętać o terminie zapłaty - z odpowiednim wyprzedzeniem dostaniesz przypomnienie za pośrednictwem maila. Nie każdy będzie mógł skorzystać z PayPo – czasami możemy posiadać niewystarczającą ilość informacji, aby ocenić Twoją zdolność do zapłaty po 30 dniach. Ta metoda płatności dotyczy zamówień od 40 do 1000 zł.

4. Credit Agricole Raty

Z tej metody płatności można skorzystać, w momencie gdy przy towarze widnieje oznaczenie CA Raty. Minimalna wysokość zamówienia to 300 zł, natomiast maksymalna 20 000 zł. Samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa. Wypełnij wniosek i wyślij go elektronicznie do banku. Po weryfikacji bank udzieli odpowiedzi czy wniosek został zaakceptowany. 

36. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY PRZESYŁKI DO PACZKOMATU?

Nie ma takiej możliwości.

37. Nie otrzymałem gratisu, dlaczego?

W przypadku otrzymania przesyłki bez gratisu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: drogą mailową sklep@hop-sport.com, lub telefonicznie pod numerem 12 351 03 16 / 12 362 66 22.

38. Kiedy przysługuje mi rabat?

W celu uzyskania rabatu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

telefonicznie: 12 351 03 16 / 12 362 66 22 

mailowo: sklep@hop-sport.com 

poprzez czat na stronie głównej sklepu www.hop-sport.pl (w prawym dolnym rogu strony).

39. Jak dokonać korekty w zamówieniu, np gdy podałem zły adres e-mail?

W przypadku potrzeby zmian danych prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com.

40. JAKI JEST CZAS WYSYŁKI?

Czas realizacji zamówienia jest zgodny z informacja podaną w ofercie. Kiedy Twoje zamówienie zostanie skompletowane zostaniesz poinformowany o tym mailowo. Realizacja wysyłki towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich współpracujemy z GLS, DPD, SUUS. Termin realizacji dostawy przez firmy kurierskie wynosi do 48 godzin od momentu nadania przesyłki, przy czym z przyczyn losowych może opóźnić się do 3 dni roboczych.

Przesyłki nie są nadawane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.

41. Nie otrzymałem instrukcji obsługi, skąd mogę ją pobrać?

W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com

42. Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych produktów?

W celu uzyskania dodatkowych informacji niedostępnych w opisach na stronie sugerujemy kontakt drogą mailową: sklep@hop-sport.com

43. Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne pod nr  tel: 12 351 03 16 / 12 362 66 22  od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00. Kontaktuj się w podanych godzinach. Wszyscy konsultanci mogą być zajęci, w przypadku długiego braku kontaktu telefonicznego ze strony sklepu polecamy kontakt mailowy (adres sklep@hop-sport.com) lub poprzez czat na stronie sklepu (w prawym dolnym rogu)

44. CZY KURIER KONTAKTUJE SIĘ PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową. Kurier skontaktuje się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki. Kurier powinien dwukrotnie podjąć próbę skontaktowania się z Państwem i dostarczenia przesyłki. W przypadku problemów z kurierem, prosimy o zgłaszanie reklamacji do firm wysyłkowych.

45. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PACZKI W WEEKENDY?

Nie oferujemy usługi dostarczania paczek w weekendy.

46. CZY MOGĘ WSKAZAĆ KONKRETNY DZIEŃ, W KTÓRYM OCZEKUJĘ DOSTARCZENIA PRZESYŁKI?

Nie oferujemy usługi dostarczenia paczki w konkretny, wybrany przez Państwa dzień.

47. JAKIE SĄ DANE DO PRZELEWU?

Dane do przelewu -  Adam Bębenek- Centrum Dystrybucji Hurtowej Andax, ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr. konta Bank Handlowy 34103015080000000818788000. 

48. JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY?

Szczegółowe informacje odnośnie odstąpienia, procedury zwrotu należności oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdują się zakładce „Odstąpienie od umowy” - https://www.hop-sport.pl/info/pomoc/odstapienie-od-umowy/

49. JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ZWROT PIENIĘDZY?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Mogą również Państwo w oświadczeniu od odstąpienia od umowy, wskazać inną formę zwrotu lub inny numer konta bankowego, na który chcieliby Państwo otrzymać zwrot należności (jeśli po upływie 14 dni pieniądze nie zostaną nadal przelane na konto, prosimy o kontakt drogą mailową: sklep@hop-sport.com 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 150 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

50. CZY DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO MUSZĘ DOŁĄCZYĆ ZDJĘCIE?

Tak, prosimy o przesłanie zdjęcia. Dzięki temu możemy zweryfikować, jaki problem pojawił się ze sprzętem oraz z jakiej winy on nastąpił.


51. NA JAKI ADRES WYSYŁAĆ ZWROTY?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w sprawie zwrotu mailowo: sklep@hop-sport.com lub telefonicznie 12 351 03 16 / 12 362 66 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00, a następnie wysłanie zwrotów na adres:

Serwis Hegen Polska, 
Ul. Spółdzielcza 21
72-010 Police

52. JAK OTRZYMAĆ POWIADOMIENIE O POWROCIE PRODUKTU DO SPRZEDAŻY?

Nie ma możliwości uzyskania powiadomienia o ponownej dostępności danego produktu. Zalecamy sprawdzanie na stronie, czy produkt wrócił do naszej oferty.

Ulubione