Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
46763

Gryf Olimpijski prosty165 cm (50 mm)z tuleją obrotową

448,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Prezentowany olimpijski gryf prosty o długości 165 cm to solidnie wykonany przyrząd - jest chromowany i ryflowany. Każdy element gryfu został zaprojektowany z myślą o bezpiecznym i komfortowym treningu ze sztangą. Masywny biceps to jeden z tych mięśni, który jest w stanie na pierwszy rzut oka ocenić każdy, dlatego warto zainwestować w sprawdzony sprzęt, jakim jest gryf marki Hop-Sport. Gryfy olimpijskie o średnicy 50 mm są bardzo wytrzymałe, a ruchoma tuleja gwarantuje komfort użytkowania. Grawer i sygnet z logo marki Hop-Sport sprawiają, że sprzęt prezentuje się profesjonalnie i elegancko. 

 

Stalowy i ryflowany gryf

Gryf olimpijski marki Hop-Sport został wykonany z najwyższej jakości chromowanej stali. Część chwytna gryfu jest ryflowana - posiada specjalne nacięcia krzyżowe. Dzięki temu chwyt w trakcie podnoszenia ciężarów będzie pewny, a twój trening bezpieczny. Gryfy oznaczone zostały sygnetem i grawerem z logo Hop-Sport po wewnętrznej stronie.

Tuleje obrotowe w gryfie

W gryfach olimpijskich marki Hop-Sport zastosowano tuleje ślizgowe, które charakteryzują się trwałością i efektywnością zastosowania. Każdy gryf posiada po 2 łożyska igiełkowe (o dużej sztywności i nośności), które pozwalają na swobodne i płynne obracanie się części na obciążenie. Taka konstrukcja gryfu przekłada się na wytrzymałość łożyska i gryfu. Do gryfu dołączone są dwa zaciski sprężynowe, dzięki którym obciążenie jest stabilne w czasie wykonywania ćwiczeń. Zaciski nie rysują talerzy.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Długość całkowita: 165 cm
  • Grubość części na obciążenia: 50 mm
  • Grubość chwytu: 30 mm
  • Średnica bloku: 75mm
  • Grubość bloku: 25 mm
  • Długość części na obciążenia: 2 x 24 cm
  • Długość pomiędzy blokami: 112 cm
  • Długość ryflowania: 2 x 20 cm
  • Maksymalne obciążenie 320 kg
  • Waga z zaciskami: ok. 14 kg

Przykładowe ćwiczenia z gryfem prostym

  1. przysiad ze sztangą na plecach
  2. przysiad ze sztangą trzymaną z przodu “front squat”
  3. martwy ciąg klasyczny
  4. martwy ciąg na prostych nogach “rumuński”
  5. martwy ciąg sumo
  6. wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
  7. wyciskanie sztangi na ławce skośnej
  8. wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej nad głowę z pozycji stojącej
  9. wiosłowanie sztangi w opadzie tułowia 
Rozwiń opis
Zwiń opis

Recenzje (4)

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione