Meble ogrodowe Kup w ratach 0%Sprawdź

Gryf prosty167 cm (30 mm)

228,00 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (1)

Opis

Aby rozwinąć wszystkie partie bicepsów, warto używać różnych podstaw pod sztangę. Najbardziej uniwersalną jest gryf prosty, który pozwoli Ci doskonale rozwinąć muskulaturę górnej partii ciała. Spełni on swoje zadanie podczas ćwiczeń na klatkę, barki czy plecy, Gryf prosty najczęściej używany jest do wszelkiego rodzaju wyciskania oraz ciągu martwego z wolnym ciężarem.

Gwint i ryflowanie

Gwint i ryflowanie

Gryf wykonany jest z solidnych materiałów (dodatkowo chromowany).  Końce prezentowanego gryfu są gwintowane, dzięki czemu umieszczenie obciążeń na sztandze jest błyskawiczne. Posiada ryflowane części chwytne o specjalnych nacięciach krzyżowych – taka budowa gwarantuje pełny chwyt, a co za tym idzie efektywniejszy trening. Blokowanie obciążenia następuje za pomocą nakrętki blokującej.

Gwintowana nakrętka

Gwintowana nakrętka

Gryf wyposażony jest w zaciski gwintowane, które umożliwiają równomierne dociśnięcie talerzy, tak by nie rysowały się. 

Przykładowe ćwiczenia z gryfem prostym

  1. przysiad ze sztangą na plecach
  2. przysiad ze sztangą trzymaną z przodu “front squat”
  3. martwy ciąg klasyczny
  4. martwy ciąg na prostych nogach “rumuński”
  5. martwy ciąg sumo
  6. wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
  7. wyciskanie sztangi na ławce skośnej
  8. wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej nad głowę z pozycji stojącej
  9. wiosłowanie sztangi w opadzie tułowia 
Gryf prosty 167cm 30mm

Gryf prosty 167cm 30mm

  • Długość części chwytnej: 2 x 25 cm
  • Długość gwintu: 2 x 31 cm
  • Długość między blokami: 102 cm
  • Długość bloków: 2 x 1 cm
  • Średnica gryfu: 30 mm
  • Max. obciążenie: 150 kg
  • Waga z nakrętkami: ok. 9 kg

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

Recenzje (5)

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Favorites