Kategoria Dom i Ogród 10% taniej… gorące promocje na wybrane produkty z kodem: LATO22 Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
52479

Ławka treningowa HS-055

438,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Ławka HS-055 marki Hop-Sport to sprzęt zaprojektowany z myślą o domowych siłowniach. Poszczególne elementy ławki pozwalają na wykonanie wszechstronnego treningu siłowego. Zapewnia maksymalny komfort użytkowania oraz wspaniałe rezultaty treningów. 

None

Wytrzymała konstrukcja

Ławka treningowa HS-055 charakteryzuje się mocną i stabilną konstrukcją. Wszystkie elementy budowy ławki są niezwykle wytrzymałe - gwarantujemy, że sprzęt będzie służył przez długie lata. Oparcie i siedzisko ławki zostały wykonane z kilku warstw: deski, grubej i miękkiej pianki oraz wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Wzmocnione stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki zapewniają wytrzymałość sprzętu, a także bezpieczeństwo w trakcie treningu. Profile pomalowano proszkowo na satynowy czarny kolor. Obicia wykonane zostały z wysokiej jakości PVC, wypełnione są grubą pianką poliuretanową – materiały te doskonale sprawdzają się podczas długich i intensywnych ćwiczeń. 

None

Gąbki ochronne

Blokady kolan i stóp oraz rozpiętki zostały osłonięte grubą i wytrzymałą gąbką ochronną. Jest to doskonała ochrona wrażliwych miejsc w trakcie ćwiczeń siłowych. Gąbka ma strukturę porowatą, jest szybkoschnąca i zapewnia stabilność i komfort w trakcie treningu. 

None

Uchwyty do rozpiętek

Elementem ławki HS-055 jest specjalny mechanizm tzw. butterfly czyli obrotowe uchwyty z obu stron ławek. Rozstaw uchwytów regulowany jest w 3 stopniach. Uchwyty te służą do ćwiczeń rozpiętek jednego z najskuteczniejszych ćwiczeń.

None

Prasa do nóg

Ławka treningowa HS-055 wyposażona jest w prasę do nóg. Umożliwia ona izolowany trening mięśni nóg - największych mięśni ludzkiego ciała. Dzięki możliwości regulacji gąbek, łatwo dostosujesz prasę do swoich potrzeb.

None

Regulacja ławki

Atutem tego modelu jest możliwość regulacji kąta nachylenia oparcia. Wyciskanie sztangi na ławce ze skosem ujemnym angażuje dolne mięśnie klatki piersiowej, w tym mięsień piersiowy większy oraz mięsień trójgłowy ramienia i naramienny przedni. Regulacja ławki pozwala na dostosowanie ławki do indywidualnych potrzeb, zapewnia stabilizację i bezpieczeństwo podczas ćwiczeń z dużym obciążeniem. 

None

Gumowe nakładki amortyzująca

Stojaki w ławce HS-055 wyposażone są w gumowe nakładki, które amortyzują i wyciszają hałas - daje to gwarancję komfortowego i cichego treningu.

None

Możliwość złożenia

Już po treningu? W każdej chwili możesz złożyć ławkę do pozycji pionowej i schować z zasięgu wzroku - wystarczy odkręcić pokrętło znajdujące się na profilu pod oparciem. Nie musisz do tego używać siły ani nikogo prosić o pomoc! 

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Okres gwarancji: 24 miesiące
  • Przeznaczenie: do użytku domowego, do samodzielnego montażu
  • Instrukcja w j. polskim: tak
  • Wymiary kartonu: 
  • Waga brutto: 19 kg
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
  • Maksymalne wymiary po rozłożeniu /dł.x szer x wys/: 172 x 137 x 111 cm
  • Wymiary po złożeniu do pionu /wys x głęb x szer/: 178 x 70 x 137 cm
  • Regulowane stojaki: nie
  • Rozstaw stojaków (wewn-zewn): 58.5 - 66 cm
  • Modlitewnik: nie
  • Wysokość siedziska: 54 cm
  • Regulowane oparcie: 3 poziomy
  • Regulowane rozpietki: 3 poziomy, co 4 cm 
  • Rozstaw rozpiętek: 121-136 cm
  • Grubość tapicerki: 5 cm
  • Wymiary oparcia: 88 x 29 cm
  • Wymiary siedziska: 32 x 29 cm
  • Wysokość siedziska od podłoża: 52 cm;
  • Profil ramy głównej: 30 x 30 mm
  • Profil stojaków: 40 x 40 mm
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce - Ćwiczenie to angażuje: mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni.

Rozpiętki z hantlami na ławce prostej - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni, ćwiczenie to mocno rozciąga mięsień, co wpływa na tzw. otwarcie klatki piersiowej, czyli poprawia pionową postawę ciała.

Wiosłowanie hantlem w klęku podpartym na ławce prostej (mięśnie grzbietu) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy, mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny. Poza tym mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha.

Wyprost nóg w siadzie - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy  uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

Wyprost jednonóż w siadzie - Ćwiczenie to jest modyfikacją ćwiczenia wyżej. W tej wariancji wykonujemy najpierw pracę jedną nogą, aby po kilku powtórzeniach zmienić kończynę. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy popracować nad dysproporcją sił pomiędzy obiema nogami.

Gratisy

Rękawiczki neoprenowe pomagają uniknąć odcisków i odparzeń podczas treningu. Rozmiar uniwersalny - pasują zarówno na męską, jak i na kobiecą rękę.

Recenzje (4)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione