Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Ławka treningowaHS-1080

398,00 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

HS-1080 to uniwersalna i funkcjonalna prosta ławka wolnostojąca z regulowanymi stojakami. Będzie świetnym wyborem dla ludzi lubiących aktywność i chcących spróbować treningu siłowego. Sprzęt siłowy marki Hop-Sport to sprzęt do użytku domowego, ale nie ustępujący jakości profesjonalnemu. Poczujesz się w domu, jak w profesjonalnej siłowni. 

Wytrzymała konstrukcja

Wytrzymała konstrukcja

Stabilna i mocna konstrukcja ławki treningowej to podstawa, która decyduje o Twoim bezpieczeństwie. Stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki są mocne i wytrzymałe, zapewniają stabilność i długowieczność sprzętu.

Przekrój ławki

Przekrój ławki

Oparcie i siedzisko ławki zostały wykonane warstwowo - z deski, grubej i miękkiej pianki dającej wygodę w trakcie ćwiczeń oraz wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Taka budowa decyduje o komforcie.

Łatwe składanie

Łatwe składanie

Zaletą tej ławki jest możliwość ustawienia jej według potrzeb - pod kątem lub w pionie. Ustawienie jej w pionie pozwala na zaoszczędzenie miejsca i przechowywanie jej pomiędzy treningami. Świetnie więc sprawdzi się nawet, jeśli nie masz zbyt wiele wolnej przestrzeni w domu lub mieszkaniu.

Skos ujemny i pas

Skos ujemny i pas

Ławkę 1080 dzięki regulacji można ustawić w skosie ujemnym. Pas umiejscowiony na ławce służy do zaczepienia i unieruchamiania nóg w trakcie robienia brzuszków. 

Stojaki na sztangę z asekuracją

Stojaki na sztangę z asekuracją

W tej ławce możesz ustawić wysokości stojaków na sztangę, pozwala to na dopasowanie ławki treningowej do indywidualnych potrzeb. Regulacja wysokości stojaków jest możliwa w 5 stopniach. Stojaki wyposażone zostały w asekurację, co zwiększa bezpieczeństwo w trakcie treningu.

Uchwyty do pompek

Uchwyty do pompek

Ławka dodatkowo została wyposażona w specjalne uchwyty do wykonywania pompek. Dzięki nim uatrakcyjnisz swoje dotychczasowe treningi. Wbrew niepozornemu wyglądowi, umożliwiają one wykonywanie efektywnych ćwiczeń siłowych. Dzięki nim skutecznie wyrzeźbisz tricepsy, mięśnie klatki piersiowej, pleców oraz brzucha.

Ławka treningowa HS-1080

Dane techniczne

Dane techniczne

  • Producent: Hop-Sport
  • Model: HS-1080
  • Przeznaczenie: do użytku domowego
  • Instrukcja w języku polskim
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Wymiary kartonu: 114 x 28 x 17 cm
  • Waga brutto: 20kg
  • Dopuszczalne obciążenie na stojaki: 150kg
  • Maksymalna waga użytkownika: 120kg
  • Wysokość oparcia nad ziemią: 40cm
  • Długość ławki: 120cm
  • Szerokość ławki, rozstaw stojaków: 60cm
  • Długość tylnej podstawy: 44 cm
  • Wysokość po złożeniu: 131cm
  • Regulowana wysokość stojaków: 79cm-98,5cm
  • Profile konstrukcyjne: 50x50mm
  • Wymiary oparcia: 25cm x 110,5cm

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

 

1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej (mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy) oraz mięsień naramienny oraz mięsień trójgłowy ramienia (triceps)

 

2.Rozpiętki na ławce poziomej

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej (głównie ich dolne części)

 

3.Wiosłowanie hantlą w klęku podpartym na ławce

pracujące mięśnie: mięśnie grzbietu- między innymi mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny

 

4.Przysiad do ławki z obciążeniem 

pracujące mięśnie: mięśnie nóg oraz pośladków- mięsień czworogłowy uda oraz mięsień pośladkowy wielki

 

5.Pompki z rękoma na ławce-dla początkujących
Pompki z nogami na ławce- dla zaawansowanych

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, mięśnie barków, mięśnie ramion oraz mięśnie brzucha- mięsień piersiowy większy, mięsień naramienny, mięsień trójgłowy ramienia

 

6.Uginanie i prostowanie ramion na poręczach

pracujące mięśnie: mięśnie barków, mięśnie ramion oraz mięśnie klatki piersiowej (mięsień naramienny, mięsień trójgłowy ramienia (triceps), mięsień piersiowy większy

 

7.Przysiad bułgarski 

pracujące mięśnie: mięśnie nóg oraz pośladków- mięsień czworogłowy uda, mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy wielki, mięsień pośladkowy średni

 

8. Siady z leżenia tyłem na ławce skośnej- "brzuszki"

pracujące mięśnie: głównie mięsień prosty brzucha

Recenzje (6)

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione