Meble ogrodowe Kup w ratach 0%Sprawdź

Ławka treningowa HS-1095 z modlitewnikiem

Produkt jest niedostępny

Opis

Ławka treningowa HS-1095 marki Hop-Sport ze stojakami służy do wszechstronnego treningu siłowego w domowym zaciszu. Solidna konstrukcja stalowa zapewnia komfort i bezpieczeństwo. W modelu 1095 istnieje możliwość regulacji poszczególnych części ławki - oparcia, siedziska, prasy do nóg, modlitewnika. Pozwala to na wykonywanie różnorodnych ćwiczeń i dostosowanie sprzętu do indywidualnych potrzeb. Oparcie można ustawić w pozycji na płasko i w skosie ujemnym. Dzięki regulowanemu siedzisku ćwiczenia na ławce są bezpieczne. Ławka pozostaje stabilna nawet przy bardzo intensywnym i energicznym treningu.

Ławka 1095 daje szeroki wachlarz możliwości treningowych - możesz wyciskać na niej sztangę i hantle, ćwiczyć  intensywnie bicepsy i mięśnie brzucha, a także pracować nad muskulaturą nóg. 

Do zamówienia dołączone są uniwersalne rękawiczki neoprenowe - chronią dłonie przed odparzeniami i odciskami.

 

Wytrzymała konstrukcja

Wytrzymała konstrukcja

Ławka treningowa 1095 charakteryzuje się mocną i stabilną konstrukcją. Wszystkie elementy budowy ławki są wytrzymałe i gwarantują, że sprzęt będzie służył przez długie lata. Oparcie i siedzisko ławki zostały wykonane z kilku warstw: deski, grubej i miękkiej pianki oraz wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Wzmocnione stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki zapewniają wytrzymałość sprzętu, a także bezpieczeństwo w trakcie treningu. Profile pomalowano proszkowo na satynowy czarny kolor. Obicia wykonane zostały z wysokiej jakości PVC, wypełnione są pianką poliuretanową – materiały te doskonale sprawdzają się podczas długich i intensywnych ćwiczeń. 

Gąbki ochronne

Gąbki ochronne

Do osłonięcia blokady nóg wykorzystano grubą i wytrzymałą gąbkę ochronną. Chroni ona wrażliwe miejsca w trakcie ćwiczeń siłowych. Gąbka ochronna ma strukturę porowatą, jest szybkoschnąca i zapewnia stabilność i komfort w trakcie treningu.

Prasa do nóg

Prasa do nóg

Ławka treningowa 1095 posiada dźwignię, tzw. prasę do nóg, która jest skutecznym przyrządem do treningu dolnych partii mięśni. Dzięki niej łatwiej zmotywować się do ćwiczeń. Odległość prasy można regulować. Na przedzie prasy znajduje się trzpień z nakładką -  służy do założenia dodatkowych obciążeń o średnicy 25 i 30 mm lub obciążeń olimpijskich.

Regulacja ławki

Regulacja ławki

Atutem tego modelu jest możliwość wielostopniowej regulacji oparcia i siedziska. Regulacja kąta nachylenia oparcia jest pięciostopniowa - istnieje możliwość rozłożenia go “na płasko”, a także ze skosem ujemnym. Wyciskanie sztangi na ławce ze skosem ujemnym angażuje dolne mięśnie klatki piersiowej, w tym mięsień piersiowy większy oraz mięśnie trójgłowy ramienia i naramienny przedni. Trzystopniowa regulacja siedziska pozwala na dostosowanie ławki do indywidualnych potrzeb, zapewnia stabilizację i bezpieczeństwo podczas ćwiczeń z dużym obciążeniem. Regulacja siedziska została zabezpieczona pokrętłem - masz pewność, że siedzisko nie zmieni pozycji w trakcie ćwiczeń.

Stojaki na sztangę

Stojaki na sztangę

Regulacja wysokości stojaków pozwala na dopasowanie ławki treningowej 1095 do indywidualnych potrzeb. Regulacja wysokości stojaków jest możliwa co ok. 5 cm. Zakończenia na stojakach amortyzują i wyciszają hałas.

Regulowany modlitewnik

Regulowany modlitewnik

Modlitewnik wykorzystywany jest przede wszystkim do ćwiczenia mięśni ramion w pozycji izolowanej. Lekko pochylona pozycja przyjmowana na modlitewniku pozwala odciążyć plecy, a podparcie ramion sprzyja wykonywaniu ruchów w pełnym zakresie. Modlitewnik w modelu 1095 wyposażony jest w regulację wysokości.

Stabilność ławki

Stabilność ławki

Do podstawy ławki treningowej przymocowane zostały stopki poziomujące. Wystarczy odpowiednio je dokręcić, aby ławka stała stabilnie niezależnie od podłoża, a trening był komfortowy i bezpieczny. Poziomowanie ławki jest proste i zajmuje kilka chwil.

Ławka treningowa HS-1095 z modlitewnikiem

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej (w nachyleniu w granicach 45-60st)
Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień piersiowy większy, głównie jego część  obojczykową, i przednią część mięśnia naramiennego jak również mięsień trójgłowy ramienia,  mięsień zębaty przedni i mięsień piersiowy mniejszy. 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej 
Ćwiczenie to angażuje cały mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy  ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni. 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce w skosie ujemnym 
Ćwiczenie to angażuje mięsień piersiowy większy, głównie jego dolne i przymostkowe części,  mięsień trójgłowy ramienia oraz przednią część mięśnia naramiennego.

Rozpiętki ze sztangielkami na ławce prostej 
Ćwiczenie to angażuje nam do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni ćwiczenie to mocno rozciąga nam mięsień co wpływa na tzw. otwarcie  klatki piersiowej czyli poprawia naszą pionową postawę ciała. 

Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej siedząc 
Ćwiczenie to angażuje mięsień naramienny, głównie jego część środkową i przednią,  obojczykową część mięśnia piersiowego większego, mięsień trójgłowy ramienia oraz mięsień  zębaty przedni.  

Ławka treningowa HS-1095 nie tylko służy do treningu klatki piersiowej. Dzięki regulacji  oparcia możemy również trenować mięśnie grzbietu! 

Przykładowe ćwiczenia angażujące mięśnie grzbietu: 

Wiosłowanie hantlami leżąc przodem na oparciu ławki (nachylenie 45-60st)
Ćwiczenie to angażuje nam głównie mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  tylną część mięśnia naramiennego, mięsień dwugłowy ramienia a przy ściąganiu łopatek również  mięsień równoległoboczny i czworoboczny 

Wiosłowanie sztangielki w klęku podpartym na ławce prostej 
Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny.  Również mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha 

Ławka treningowa HS-1095 w swojej konstrukcji posiada również modlitewnik wraz z  dźwignią, która służy do treningu mięśni nóg. Dzięki takiemu zastosowaniu możemy wykonać  trening praktycznie każdej partii ciała a to wpływa na wzrost siły mięśniowej oraz ogólną  sprawność fizyczną. 

Ćwiczenia z zastosowaniem modlitewnika oraz dźwigni: 

Uginanie przedramion ze sztangą
Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień  dwugłowy ramienia oraz mięsień ramienny. Dzięki modlitewnikowi jesteśmy w stanie  wyizolować mięsień, tzn. możemy w tym ćwiczeniu skupić się na mocniejszym  zaangażowaniu go do pracy. 

Wyprost nóg w siadzie 
Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

 

Dane techniczne

Dane techniczne

  • Producent: Hop Sport
  • Okres gwarancji: 24 miesiące
  • Przeznaczenie: do użytku domowego, do samodzielnego montażu
  • Instrukcja w j. polskim: tak
  • Wymiary kartonu 1/2 (dł. x szer. x wys.): 128 x 37 x 30 cm
  • Wymiary kartonu 2/2 (dł. x szer. x wys.): 128 x 20 x 16 cm
  • Wymiary maksymalne (dł. x szer. x wys.): 186 x 107 x 126 cm
  • Waga brutto: 37 kg
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
  • Konstrukcja: stalowa, malowana proszkowo
  • Profil ramy głównej: 50 x 50 mm
  • Profil stojaków: 60 x 40 mm
  • Wysokość siedziska: 52 cm
  • Wymiary oparcia: 74 x 33 cm
  • Wymiary siedziska: 36 x 33 cm
  • Wymiary modlitewnika: 42 x 30 cm
  • Grubość elementów tapicerowanych: 6 cm
  • 5-stopniowa regulacja kąta pochylenia oparcia (w tym kąt ujemny)
  • 3-stopniowa regulacja kąta nachylenia siedziska
  • 4-stopniowa regulacja wysokości modlitewnika w zakresie 84 - 97 cm
  • 2-stopniowa regulacja prasy do nóg
  • Zintegrowane stojaki - 18-stopniowa regulacja wysokości w zakresie 37 - 122 cm
  • Rozstaw stojaków (wewn-zewn): 92.5 - 105 cm
  • Obciążenia na haki: 120 kg
  • Prasa do nóg z nakładką na obciążenia olimpijskie i zaciskami blokującymi obciążenia


Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

Gratisy

Rękawiczki neoprenowe pomagają uniknąć odcisków i odparzeń podczas treningu. Rozmiar uniwersalny - pasują zarówno na męską, jak i na kobiecą rękę.

Recenzje (4)

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Favorites