Kategoria Dom i Ogród 10% taniej… gorące promocje na wybrane produkty z kodem: LATO22 Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
18249

Ławka treningowa TX-020 z modlitewnikiem

528,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Ławka TREX TX-020 z modlitewnikiem to sprzęt zaprojektowany z myślą o domowych siłowniach. Zapewnia ona maksymalny komfort użytkowania oraz wspaniałe rezultaty treningów. Urządzenie umożliwia ćwiczenie wielu partii mięśni, dzięki czemu budowanie masy odbywa się kompleksowo.

None

Funkcjonalność

  • Konstrukcja wykonana ze wzmocnionej stali, gwarantuje wytrzymałość sprzętu i długie lata bezawaryjnego użytkowania
  • Posiada solidne zaciski na obciążenia, zabezpieczające przed zsunięciem się ciężaru
  • Tapicerka w kolorze czarno-szarym, wykonana jest z wysokiej jakości PVC
  • Oparcie i siedzisko wypełnione jest pianką poliuretanową
  • Rozpiętki oraz dźwignia do treningu mięśni nóg przyspieszą rozwój mięśni klatki piersiowej, łydek i ud
  • Regulowane stojaki
  • Modlitewnik z regulacją wysokości
  • Możliwość dokupienia i zamocowania wyciągu HS-1003LT
  • Cena obejmuje samą ławeczkę (bez obciążeń i gryfu)

Dane techniczne:

  • Waga ławki: 22 kg
  • Wzrost użytkownika: do 180 cm
  • Dopuszczalna waga obciążenia na stojaki: 120 kg
  • Dopuszczalna waga obciążenia na prasę do nóg: 40 kg
  • Wymiary rozłożonej ławki: 160 cm x 133 cm x 107 cm (dł./szer./wys.)
  • Wymiary siedziska: 30 cm x 30 cm
  • Wymiary oparcia: 80 cm x 24 cm
  • Wymiary modlitewnika: 45 cm x 28 cm
  • Wysokość ławki do siedziska: 52 cm
  • Tapicerka o grubości 4.5 cm
  • Profile stalowe: 38 x 38 mm
  • 3 zaciski do obciążenia
  • 4-stopniowa regulacja kąta nachylenia oparcia (od 0st. do 45st.)
  • Regulowany modlitewnik
  • Rozstaw stojaków wewnętrz: 57 cm
  • Regulacja stojaków: 98,5 - 115 cm /3-stopniowa/
  • Regulacja rozstawu rozpiętek: 112 - 120 - 128 cm
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce - Ćwiczenie to angażuje: mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni.

Rozpiętki z hantlami na ławce prostej - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni, ćwiczenie to mocno rozciąga mięsień, co wpływa na tzw. otwarcie klatki piersiowej, czyli poprawia pionową postawę ciała.

Wiosłowanie hantlem w klęku podpartym na ławce prostej (mięśnie grzbietu) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy, mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny. Poza tym mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha.

Wyprost nóg w siadzie - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy  uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

Wyprost jednonóż w siadzie - Ćwiczenie to jest modyfikacją ćwiczenia wyżej. W tej wariancji wykonujemy najpierw pracę jedną nogą, aby po kilku powtórzeniach zmienić kończynę. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy popracować nad dysproporcją sił pomiędzy obiema nogami.

Uginanie przedramion ze sztangą - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień  dwugłowy ramienia oraz mięsień ramienny. Dzięki modlitewnikowi jesteśmy w stanie  wyizolować mięsień, tzn. możemy w tym ćwiczeniu skupić się na mocniejszym  zaangażowaniu go do pracy.

 

Recenzje (1)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione