Dzień Matki i Dzień Dziecka - rabat na wybrane huśtawki, hamaki, leżaki, trampoliny, piłkarzyki... Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
54773

Zestaw obciążników na kostki 2x1kg

Produkt jest niedostępny
Dostępne wersje (2)

Opis

Zestaw dwóch obciążników na nogi i ręce HS-S001WB w kolorze zielonym, po 1 kg każdy. Perfekcyjnie  dopełni Twój trening aerobowy. Dzięki obciążeniom urozmaicisz swój trening, zaangażujesz do pracy partie mięśni, których nie wykorzystujesz na co dzień. Zestaw składa się z dwóch neoprenowych opasek wypełnione specjalnym piaskiem. Zapięcia na rzep - łatwo dostosujesz rozmiar opaski do nadgarstków, czy kostek. Obciążniki należą do akcesoriów tzw. lekkiego fitnessu - taki trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie i poprawić kondycję. Dzięki niewielkim wymiarom obciążniki możesz zabrać ze sobą gdziekolwiek chcesz.

None

Wygodne w użyciu

Obciążenia są zapinane na rzep - dzięki temu można je zamocować samodzielnie. Używanie ich jest wygodne, dzięki stabilnym mocowaniom na rzep, obciążniki nie zsuwają się w trakcie ćwiczeń. Obciążniki zostały wypełnieniu piaskiem, daje to gwarancję elastyczności -  łatwo dopasowują się do kształtu wybranej części ciała. Można używać ich na dwóch rękach/nogach, albo zwiększyć intensywność ćwiczeń i założyć oba na np. jeden nadgarstek. Obciążniki są dostępne w 5 wariantach, różniących się wagą (od 0,5 do 2,5 kg) i kolorami. Obciążenia można dowolnie łączyć i wybrać obciążenie idealnie dostosowane do swoich celów treningowych.

None

Wielofunkcyjne zastosowanie

Wykorzystanie zestawu obciążeń na nogi i ręce  zintensyfikuje Twój trening, pobudzi pracę mięśni, pomoże efektywniej aktywować do pracy różne obszary ciała. Najpierw warto skorzystać z najmniejszego obciążenia i stopniowo przechodzić do wyższych poprawiając tym samym kondycję.
Zestaw obciążeń zapinanych na rzep optymalnie uzupełnia trening. Dzięki niemu aktywujesz: mięśnie ramion i obręczy barkowej, mięśnie kończyn dolnych, mięśnie pleców oraz mięśnie brzucha.

None

Efekty ćwiczenia z obciążeniami

Używając obciążników podczas treningu, jesteś w stanie wzmocnić każdą partię mięśniową w Twoim ciele! Zaangażujesz nawet mięśnie głębokie, które odpowiedzialne są między innymi za prawidłową postawę ciała. Dzięki tym akcesoriom treningowym zbudujesz siłę mięśniową, poprawisz wygląd sylwetki, a do tego zadbasz o swoje zdrowie! Każdy Twój ruch z dodatkowym obciążeniem, będzie dla twojego organizmu większym wysiłkiem, a co za tym idzie  szybciej jesteś w stanie spalić tkankę tłuszczową!

Mięśnie, które jesteś w stanie aktywować podczas treningu z obciążnikami:

  1. mięśnie kończyn dolnych ( mięsień czworogłowy uda , mięsień dwugłowy uda, mięsień trójgłowy łydki, mięsień pośladkowy wielki, mięsień pośladkowy średni, mięsień pośladkowy mały)
  2. mięśnie grzbietu ( mięsień prostownik grzbietu, mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny)
  3. mięśnie tułowia (mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy, mięsień prosty brzucha, mięsień skośny brzucha, mięsień poprzeczny brzucha
  4. mięśnie kończyn górnych (mięsień naramienny, mięsień dwugłowy ramienia- biceps, mięsień trójgłowy ramienia- triceps, mięśnie przedramion)

Dane techniczne:

  • Model: HS-S002WB
  • Producent: Hop-Sport
  • Waga: 2 x 1kg
  • Kolor: zielony
  • Rozmiar: uniwersalny (możliwość regulacji za pomocą paska)
  • Zapięcie: regulowane na rzep
  • Wymiary: 33 x 10,5 x 2,7 cm
  • Ilość w opakowaniu: 2 szt.
  • Materiał: neopren, piasek

 

Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

1.Wykopy nóg z klęku podpartego (obciążniki na kostkach)

Pracujące mięśnie: mięsień pośladkowy wielki, mięsień dwugłowy uda

2. Odwodzenie nogi w bok z klęku podpartego (obciążniki na kostkach)

Pracujące mięśnie: głównie mięsień pośladkowy średni, mięsień pośladkowy mały

3. Wyprosty nóg w siedzeniu (obciążniki na kostkach)

Pracujące mięśnie: głównie mięsień czworogłowy uda

4. Wyciskanie na ławeczce (obciążniki na nadgarstach)

Pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, trójgłowy ramienia(triceps) oraz mięśnie barków

5. Unoszenie przedramion w przód/ w bok (obciążniki na nadgarstach)

Pracujące mięśnie: mięsień barku (mięsień naramienny) oraz mięsień czworoboczny

6. Rozpiątki na ławce (obciążniki na nadgarstach)

Pracujące mięśnie: mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy. mięsień dwugłowy ramienia

7. Martwy robak z obciążnikami  na kostkach (obciążniki na kostkach)

Pracujące mięśnie: mięśnie tułowia- głównie mięśnie głębokie (mięśnie poprzeczne brzucha oraz mięśnie skośne)

Recenzje (5)

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione