Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
49537

Platforma do balansowaniaz linkami czarna

183,98 zł
Wysyłka od 12,00 zł / szt.
  • Przedpłata - 12,00 zł / szt.
  • Pobranie - 15,00 zł / szt.
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (5)

Opis

Platforma do balansowania z linkami HS-L058B czarna to innowacyjny przyrząd zaprojektowany z myślą o ćwiczeniu zmysłu równowagi i szeroko pojętej koordynacji ruchowej. Trening na platformie pomoże Ci poprawić refleks, koordynację ruchową, świetnie sprawdzi się jako urozmaicenie rehabilitacji oraz treningów fitness. Jest to przyrząd idealny dla osób wiodących siedzący tryb życia lub mających wady postawy. Do platformy dołączone są dwie gumowe linki (ekspandery), dzięki którym możesz poszerzyć zakres wykonywanych ćwiczeń. Zestaw zawiera pompkę.

Platforma Hop-Sport:

  1. Wszechstronność użytkowania - Idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych jak i dynamicznych.
  2. Ponadprzeciętna wytrzymałość – wykonana z najwyższej jakości tworzywa zapewniającego odpowiedni poziom elastyczności i wytrzymałości.
  3. Pełna wygoda – specjalnie zaprojektowana powierzchnia antypoślizgowa powłoka oraz nóżki zapewnią  bezpieczny i stabilny trening.

 

None

Dwustronne zastosowanie

Ze względu na swoją budowę, platforma balansująca nazywana jest także “półpiłką” – z powodu podobieństwa przeciętej na pół piłki fitness, umieszczonej na stabilnej podstawie. Podczas treningu platformę możesz na dwa sposoby: półokrągłą kopułą do góry lub płaską podstawą do góry. Oba ułożenia umożliwiają wykonywanie szerokiego spektrum ćwiczeń w różnych pozycjach – w klęku, na siedząco, na leżąco, na stojąco. Na platformie można również biegać oraz wykonywać podskoki, co sprawia, że po ten przyrząd sięgają zwolennicy treningu aerobowego. Platforma jest bezpieczna – specjalnie zaprojektowana wierzchnia powłoka zapewnia stabilność podczas wykonywania ćwiczeń, natomiast  płaska antypoślizgowa podstawa wraz z nóżkami zabezpiecza przed niekontrolowanym przesunięciem.

None

Antypoślizgowa powierzchnia

Platforma została zaprojektowana tak, aby stanowić stabilną powierzchnię dla każdego rodzaju ćwiczeń. Wykonana z najwyższej jakości tworzywa zapewniającego odpowiedni poziom elastyczności i wytrzymałości. Plastikowa podstawa wraz z nóżkami przylega ściśle do podłoża i zapobiega przemieszczaniu się bosu w trakcie jego użytkowania. Specjalne owalne pasma wokół platformy pełnią funkcję antypoślizgową. Idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych jak i dynamicznych.

None

Trening mięśni głębokich

Dzięki platformie poprawisz kondycję mięśni głębokich, które są odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniej postawy ciała. Taki trening polecany jest dla każdego, niezależnie od poziomu sprawności. Najbardziej wskazany jest dla osób uprawiających sport wyczynowo (w celu zapobiegania urazów), dla kobiet w ciąży i po porodzie (w celu wzmocnienia dna miednicy) oraz dla osób prowadzących siedzący tryb życia (aby wzmocnić mięśnie grzbietu i zapobiec bólowi pleców).
Ponadto, trening na platformie balansującej pomoże skutecznie przygotować się do uprawiania wszelkich sportów, w których podstawową umiejętnością jest kontrola równowagi, jak np. jazda na rolkach, nartach, na snowboardzie, sporty walki, gimnastyka sportowa, artystyczna, akrobatyczna, etc.

None

Odpinane ekspandery

W zestawie z platformą balansującą Hop-Sport otrzymasz dwa ekspandery, dzięki którym możesz poszerzyć zakres swoich ćwiczeń. Ekspandery pomogą Ci wzmocnić i wymodelować mięśnie ramion, klatki piersiowej oraz pleców.

Platforma do balansowania - przykładowe ćwiczenia

  1. Przysiad na piłce
  2. Wykrok
  3. Pompka na platformie
  4. Pozycja równoważna siedząc na piłce

Dane techniczne:

  • Model: HS-L058B
  • Kolor: czarny
  • Materiał: PVC, ABS
  • Maksymalne obciążenie: 200 kg
  • Waga: 4,75 kg, z opakowaniem 5,45 kg
  • Średnica: 57,5 cm, w obszarze ekspanderów 63,5 cm
  • Wysokość: 22 cm
  • Ekspandery w zestawie: 2 szt.
  • Długość ekspanderów: 80 cm
  • Pompka w zestawie: TAK
  • Typ podkładki: antypoślizgowa
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

1.Przysiad na piłce
Stań na miękkiej części obiema nogami, gdy złapiesz równowagę wykonaj przysiad z zachowaniem poprawnej techniki. Wykonuj ruch w wolnym tempie i powtórz ćwiczenie 10-15 razy.

2. Wykrok
Stań przed piłką na odległość mniej więcej jednego kroku. Wykonaj wykrok na miękką część przyrządu. Zatrzymaj się na chwilę aby ustabilizować ciało, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

3.Wykrok boczny
Stań z boku przyrządu i ustaw jedną nogę na miękkiej części, dokładnie po środku. Przenieś ciężar ciała na nogę znajdującą się na podłodzę i wykonaj pół-przysiad. Staraj się przy tym ćwiczeniu aby kolano nie wychodziło za linię palców u stóp.

4.Pompka na platformie
Ustaw przyrząd miękką częścią do podłogi, chwyć platformę po bokach. Ustaw się w podporze i wykonaj pompkę. Pamiętaj aby napiąć brzuch i zachować prostą linię kręgosłupa.

5.Pozycja równoważna siedząc na piłce
Usiądź na miękkiej części przyrządu, wyprostowane ręce ustaw do boku, odchyl tułów lekko w tył i podnieś kolana w górę. Zachowaj prosty kręgosłup, a pozycję staraj się utrzymać 20-30s.

Recenzje (7)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione