Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Guma oporowa12-30kgczarna

43,98 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (6)

Opis

Guma oporowa lateksowa HS-L022RR 12-30 kg - czarna to proste narzędzie, dzięki któremu zwiększysz siłę mięśni oraz poprawisz elastyczność stawów. Jej największa zaleta to uniwersalność – z powodzeniem sprawdzi się w różnych rodzajach treningu, od siłowego, przez fitness, po ćwiczenia rehabilitacyjne. Czarna guma HS-L022RR generuje opór w zakresie od 12 do 30 kg. Polecana jest dla amatorów, jak i dla osób zaawansowanych, którzy chcą wprowadzić swoje treningi na wyższy poziom. Niewielkie rozmiary sprawiają, że jest bardzo łatwa w transporcie i przechowywaniu.

Progresywne obciążenie

Progresywne obciążenie

Zasada działania taśm oporowych polega na tym, że im mocniej je rozciągasz, tym większy generują opór, który musisz pokonać. Dzięki temu możesz bezpiecznie i z łatwością dopasować obciążenie do etapu treningu, na którym właśnie się znajdujesz. Model HS-L022RR jest w stanie wygenerować opór w zakresie od 12 do 30 kg. Sprawdź również pozostałe modele gum Hop-Sport z innymi zakresami obciążenia i skompletuj swój indywidualny zestaw do domowego treningu wzmacniającego!

Lepsze efekty treningu

Lepsze efekty treningu

Ćwiczenia z zastosowaniem taśm oporowych znacząco zwiększają rezultaty treningów. Pomogą Ci skutecznie wzmocnić mięśnie  (w szczególności kończyn) i ukształtować całą sylwetkę. Opór generowany przez taśmy sprawia, że Twoje mięśnie muszą wykonać jeszcze większą pracę niż podczas zwykłych ćwiczeń bez dodatkowego oporu. Taśmy mogą być stosowane także w rehabilitacji po przebytych urazach kończyn - pozwalają zwiększać ruchomość stawów poprzez ich aktywizowanie i zmuszanie do pokonywania wzrastającego obciążenia.

Wytrzymały lateks

Wytrzymały lateks

Taśma oporowa HS-L022RR wykonana jest z wysokiej jakości 100% lateksu, charakteryzującego się dużą trwałością i wytrzymałością. Po rozciągnięciu wraca do pierwotnego kształtu, nie ulegając odkształceniom. Ponadto, nie wchłania wody, dzięki czemu jest bardzo łatwy w czyszczeniu, zapewniając Ci pełną higienę użytkowania.

Ćwiczenia z wykorzystaniem taśm oporowych: 

  1. Spacer z gumą miniband
    Jest to ćwiczenie, które angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe średnie.
  2. Hip thrust z gumą miniband
    Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe większe. 
  3. Wiosłowanie z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny i mięsień czworoboczny.
  4. Martwy ciąg z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy tzw. tylną taśmę, czyli: mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie grzbietu.
  5. Wyciskanie taśmy power band nad głowę w pozycji stojącej
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażujemy przede wszystkim mięsień naramienny i ramienny.
  6. Unoszenie ramion na boki z taśmą power band
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażowane są głównie mięsień naramienny i ramienny.
  7. “Martwy robak” z taśmą mini band
    W tym ćwiczeniu w szczególności pracuje mięsień prosty brzucha.
  8. ”Zegar” - podparcie przodem z taśmą mini band na nadgarstkach
    Ćwiczenie to angażuje do pracy taśmę przednią ciała i mięśnie głębokie brzucha.

Chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo wykonać te i inne ćwiczenia? Koniecznie odwiedź naszego bloga i przeczytaj poradnik Wzmocnij ciało z taśmami oporowymi!

Dane techniczne:

Model: HS-L022RR

Kolor: czarny

Materiał: lateks

Długość: 2080 mm

Szerokość: 22 mm

Grubość: 4,5 mm

Waga:  185 g

Generowany opór: 12-30 kg

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

1.Przysiad z gumą na plecach

mięsień czworogłowy uda, mięsień pośladkowy wielki

 

2.Wyciskanie gumy oporowej nad głowę

mięsień naramienny

 

3.Wiosłowanie gumy w opadzie tułowia

mięśnie pleców (mięśnie: prostowniki grzbietu, równoległoboczny)

 

4.Martwy ciąg z gumą oporową

mięsień pośladkowy wielki, mięsień dwugłowy uda, mięsień prostownik grzbietu

 

5.Uginanie przedramion z pozycji stojącej

mięsień dwugłowy ramienia - biceps

 

6.Uginanie nóg leżąc przodem 

Mięsień dwugłowy uda

 

7.Pompki z gumą oporową

mięsień piersiowy większy, mięśnie barków
 

8.Wyciskanie gumy w leżeniu tyłem

mięsień piersiowy większy, mięsień trójgłowy ramienia


 

*Guma oporowa świetnie sprawdzi się w nauce podciągania!

 

Recenzje (7)

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione