Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Guma oporowa28-80kgniebieska

85,98 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (6)

Opis

Guma oporowa  28-80 kg niebieska do ćwiczeń to proste narzędzie, dzięki któremu zwiększysz siłę mięśni oraz poprawisz elastyczność stawów. Jej największa zaleta to uniwersalność – z powodzeniem sprawdzi się w różnych rodzajach treningu, od siłowego, przez fitness, po ćwiczenia rehabilitacyjne. Niebieska guma HS-L064RR generuje opór w zakresie od 28 do 80 kg. Polecana jest szczególnie dla osób zaawansowanych, którzy chcą wprowadzić swoje treningi na wyższy poziom. Niewielkie rozmiary sprawiają, że jest bardzo łatwa w transporcie i przechowywaniu.

Progresywne obciążenie

Progresywne obciążenie

Zasada działania taśm oporowych polega na tym, że im mocniej je rozciągasz, tym większy generują opór, który musisz pokonać. Dzięki temu możesz bezpiecznie i z łatwością dopasować obciążenie do etapu treningu, na którym właśnie się znajdujesz. Model HS-L064RR jest w stanie wygenerować opór w zakresie od 28 do 80 kg. Sprawdź również pozostałe modele gum Hop-Sport z innymi zakresami obciążenia i skompletuj swój indywidualny zestaw do domowego treningu wzmacniającego!

Lepsze efekty treningu

Lepsze efekty treningu

Ćwiczenia z zastosowaniem taśm oporowych znacząco zwiększają rezultaty treningów. Pomogą Ci skutecznie wzmocnić mięśnie  (w szczególności kończyn) i ukształtować całą sylwetkę. Opór generowany przez taśmy sprawia, że Twoje mięśnie muszą wykonać jeszcze większą pracę niż podczas zwykłych ćwiczeń bez dodatkowego oporu. Taśmy mogą być stosowane także w rehabilitacji po przebytych urazach kończyn - pozwalają zwiększać ruchomość stawów poprzez ich aktywizowanie i zmuszanie do pokonywania wzrastającego obciążenia.

Wytrzymały lateks

Wytrzymały lateks

Taśma oporowa HS-L064RR wykonana jest z wysokiej jakości 100% lateksu, charakteryzującego się dużą trwałością i wytrzymałością. Po rozciągnięciu wraca do pierwotnego kształtu, nie ulegając odkształceniom. Ponadto, nie wchłania wody, dzięki czemu jest bardzo łatwy w czyszczeniu, zapewniając Ci pełną higienę użytkowania.

Dane techniczne:

  • Model: HS-L064RR
  • Kolor: niebieska
  • Materiał: lateks
  • Długość: 2080 mm
  • Szerokość: 64 mm
  • Grubość: 4,5 mm
  • Waga:  540 g
  • Generowany opór: 28-80 kg

Ćwiczenia z wykorzystaniem taśm oporowych: 

  1. Spacer z gumą miniband
    Jest to ćwiczenie, które angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe średnie.
  2. Hip thrust z gumą miniband
    Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe większe. 
  3. Wiosłowanie z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny i mięsień czworoboczny.
  4. Martwy ciąg z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy tzw. tylną taśmę, czyli: mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie grzbietu.
  5. Wyciskanie taśmy power band nad głowę w pozycji stojącej
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażujemy przede wszystkim mięsień naramienny i ramienny.
  6. Unoszenie ramion na boki z taśmą power band
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażowane są głównie mięsień naramienny i ramienny.
  7. “Martwy robak” z taśmą mini band
    W tym ćwiczeniu w szczególności pracuje mięsień prosty brzucha.
  8. ”Zegar” - podparcie przodem z taśmą mini band na nadgarstkach
    Ćwiczenie to angażuje do pracy taśmę przednią ciała i mięśnie głębokie brzucha.

Chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo wykonać te i inne ćwiczenia? Koniecznie odwiedź naszego bloga i przeczytaj poradnik Wzmocnij ciało z taśmami oporowymi!

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

1.Przysiad z gumą na plecach
mięsień czworogłowy uda, mięsień pośladkowy wielki

2.Wyciskanie gumy oporowej nad głowę
mięsień naramienny

3.Wiosłowanie gumy w opadzie tułowia
mięśnie pleców (mięśnie: prostowniki grzbietu, równoległoboczny)

4.Martwy ciąg z gumą oporową
mięsień pośladkowy wielki, mięsień dwugłowy uda, mięsień prostownik grzbietu

5.Uginanie przedramion z pozycji stojącej
mięsień dwugłowy ramienia - biceps

6.Uginanie nóg leżąc przodem 
mięsień dwugłowy uda

7.Pompki z gumą oporową
mięsień piersiowy większy, mięśnie barków

8.Wyciskanie gumy w leżeniu tyłem
mięsień piersiowy większy, mięsień trójgłowy ramienia


*Gumy o większym oporze, mają ograniczone zastosowanie. Jednak świetnie sprawdzą się jako asysta przy próbach podciągania się na drążku.

Recenzje (7)

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione