Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Zestaw taśm oporowych600x50mm

47,98 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (1)

Opis

Zestaw taśm oporowych 600x50 mm HS-L650RL to pięć taśm oporowych o różnej grubości i o różnym poziomie oporu, które z powodzeniem sprawdzą się podczas domowych ćwiczeń. Ich uniwersalne zastosowanie sprawia, że możesz je wykorzystać w różnych rodzajach treningu – od siłowego, przez fitness, po ćwiczenia rehabilitacyjne. Treningi z taśmami pomogą Ci wzmocnić mięśnie i stawy w całym ciele. Polecane są zarówno dla amatorów, jak i dla zaawansowanych. Zestaw HS-L650RL zawiera pięć lateksowych taśm, które oferują różne poziomy oporu w szerokim zakresie od 2,5 do 18 kg. Ze względu na niewielkie rozmiary, gumy są bardzo łatwe w transporcie i przechowywaniu.

Progresywne obciążenie

Progresywne obciążenie

Zasada działania taśm oporowych polega na tym, że im mocniej je rozciągasz, tym większy generują opór. Dzięki temu możesz z łatwością dopasować obciążenie do etapu treningu, na którym właśnie się znajdujesz. Każda z pięciu gum, zawartych w zestawie HS-L650RL, generuje inny zakres obciążenia – zielona 2,5-4,5 kg, niebieska 4,5-7 kg, żółta 7-9 kg, czerwona 11-13,5 kg, czarna 13,5-18 kg.

Lepsze efekty treningu

Lepsze efekty treningu

Ćwiczenia z zastosowaniem taśm oporowych znacząco zwiększają rezultaty treningów. Pomogą Ci skutecznie wzmocnić mięśnie (w szczególności kończyn) i ukształtować całą sylwetkę. Opór generowany przez taśmy sprawia, że Twoje mięśnie muszą wykonać jeszcze większą prace niż podczas zwykłych ćwiczeń bez dodatkowego oporu. Taśmy mogą być stosowane także w rehabilitacji po przebytych urazach kończyn - pozwalają zwiększać ruchomość stawów poprzez ich aktywizowanie i zmuszanie do pokonywania wzrastającego obciążenia.

Wytrzymały lateks

Wytrzymały lateks

Zestaw taśm oporowych HS-L650RL wykonany jest z wysokiej jakości 100% lateksu, charakteryzującego się dużą trwałością i wytrzymałością. Po rozciągnięciu wraca do pierwotnego kształtu, nie ulegając odkształceniom. Ponadto, nie wchłania wody, dzięki czemu jest bardzo łatwy w czyszczeniu, zapewniając Ci pełną higienę użytkowania.

Ćwiczenia z wykorzystaniem taśm oporowych: 

  1. Spacer z gumą miniband
    Jest to ćwiczenie, które angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe średnie.
  2. Hip thrust z gumą miniband
    Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe większe. 
  3. Wiosłowanie z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny i mięsień czworoboczny.
  4. Martwy ciąg z taśmą power band
    Ćwiczenie to angażuje do pracy tzw. tylną taśmę, czyli: mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie grzbietu.
  5. Wyciskanie taśmy power band nad głowę w pozycji stojącej
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażujemy przede wszystkim mięsień naramienny i ramienny.
  6. Unoszenie ramion na boki z taśmą power band
    W tym ćwiczeniu do pracy zaangażowane są głównie mięsień naramienny i ramienny.
  7. “Martwy robak” z taśmą mini band
    W tym ćwiczeniu w szczególności pracuje mięsień prosty brzucha.
  8. ”Zegar” - podparcie przodem z taśmą mini band na nadgarstkach
    Ćwiczenie to angażuje do pracy taśmę przednią ciała i mięśnie głębokie brzucha.

Chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo wykonać te i inne ćwiczenia? Koniecznie odwiedź naszego bloga i przeczytaj poradnik Wzmocnij ciało z taśmami oporowymi!

Dane techniczne:

Model: HS-L650RL

Materiał: lateks

Długość: 60 cm

Szerokość: 5 cm

Generowany opór w poszczególnych taśmach:

zielona 2,5-4,5 kg
niebieska 4,5-7 kg
żółta 7-9 kg
czerwona 11-13,5 kg
czarna 13,5-18 kg

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

1.Spacer z gumą miniband
Jest to ćwiczenie, które angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe średnie.

2.Hip thrust z gumą miniband
Ćwiczenie to angażuje do pracy przede wszystkim mięśnie pośladkowe większe. 

3.Wiosłowanie z taśmą power band
Ćwiczenie to angażuje do pracy mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny i mięsień czworoboczny.

4.Martwy ciąg z taśmą power band
Ćwiczenie to angażuje do pracy tzw. tylną taśmę, czyli: mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie grzbietu.

5.Wyciskanie taśmy power band nad głowę w pozycji stojącej
W tym ćwiczeniu do pracy zaangażujemy przede wszystkim mięsień naramienny i ramienny.

6.Unoszenie ramion na boki z taśmą power band
W tym ćwiczeniu do pracy zaangażowane są głównie mięsień naramienny i ramienny.

7.“Martwy robak” z taśmą mini band
W tym ćwiczeniu w szczególności pracuje mięsień prosty brzucha.

8.”Zegar” - podparcie przodem z taśmą mini band na nadgarstkach
Ćwiczenie to angażuje do pracy taśmę przednią ciała i mięśnie głębokie brzucha.

Recenzje (8)

Średnia ocena: 4/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione