Rabat 20 zł na zamówienia powyżej 200 zł z kodem HS.PROMOSprawdź

Zestaw kulturystyczny Premium 39kg z ławką HS-1080

648,00 zł
Zmień ilość
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Sukces treningu siłowego polega na stopniowym zwiększaniu wagi obciążeń – tylko wtedy efekty będą szybkie i trwałe. Zestaw obciążeń z gryfem oraz prostą ławką ze stojakami umożliwia trening kulturystyczny, ogólnorozwojowy.

Co nas wyróżnia od konkurencji?

  • obciążenia z otworem 31mm
  • profesjonalne gryfy o średnicy 30mm
Zawartość zestawu

Zawartość zestawu

  • obciążenie kompozytowe 5kg - 4 sztuki
  • obciążenie kompozytowe 2,5kg - 4 sztuki
  • gryf prosty 167 cm  - 1 sztuka
  • ławka prosta ze stojakami HS-1080 - 1 sztuka

Budowa obciążenia

Budowa obciążenia

Dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu marka Hop-Sport wprowadziła obciążenia wykonane w nowoczesnej technologii.

  • Obciążenia Hop-Sport wykonane są z masy bitumicznej pokrytej  warstwą tworzywa sztucznego, co gwarantuje ochronę posadzki, paneli, kafelków w razie upuszczenia.
  • Talerze powlekane są grubą, strukturalną warstwą tworzywa sztucznego, przez co są bardziej odporne na zarysowania
  • Nasze obciążenia dzięki umieszczonym wewnątrz profilach wzmacniających są trwalsze i bardziej odporne na pęknięcia czy inne uszkodzenia.
  • Obciążenia Hop-Sport charakteryzują się nie tylko solidnym wykonaniem, ale również estetycznym wyglądem i maksymalnym stopniem funkcjonalności.

Parametry obciążeń

Parametry obciążeń

  • Obciążenia kompozytowe w kolorze czarnym, 
  • Waga obciążeń w zestawie: 30 kg
  • Średnica otworu: 31 mm, pasują do wszystkich gryfów o średnicy 30 mm
  • Trwałość obciążeń gwarantują profile wzmacniające
  • Logo Hop-Sport oraz waga wytłoczone na obciążeniach

Wymiary:

  • 5kg - średnica 26cm, grubość 50mm, średnica otworu 31mm
  • 2,5kg - średnica 21cm, grubość 40mm, średnica otworu 31mm

Zastosowanie gryfów

Zastosowanie gryfów

  • gryf prosty - używany przede wszystkim do wyciskania na klatkę piersiową, do martwego ciągu, zrzutów i podrzutów;

Gryf prosty w tym zestawie to długi pełny odlew wykonany z wysokiej jakości stali chromowanej. Posiada ryflowane skośnie części chwytne, dzięki czemu podnosi komfort ćwiczeń, a precyzyjne zaciski na obciążenia gwarantują bezpieczny trening.

Gryf prosty 167 cm

Gryf prosty 167 cm

  • Długość gwintu 2 x 31 cm
  • Długość między blokami 102 cm
  • Średnica gryfu 30 mm
  • Maksymalne obciążenie: 150 kg

Ławka treningowa HS-1080

Ławka treningowa HS-1080

Prosta ławka treningowa z regulowanymi stojakami HS-1080 będzie świetnym wyborem dla ludzi lubiących aktywność. Od tej chwili możesz ćwiczyć we własnym domu.

  • Waga: 20kg
  • Wysokość oparcia nad ziemią: 40cm
  • Długość ławki: 120cm
  • Szerokość ławki: 60cm
  • Wysokość po złożeniu: 131cm
  • Regulowana wysokość stojaków: 79cm-98,5cm
  • Profile konstrukcyjne: 50x50mm
  • Wymiary oparcia: 25cm x 110,5cm

Wielofunkcyjność i zalety

Wielofunkcyjność i zalety

  • Ławeczkę możemy ustawić pod kątem lub w poziomie w zależności od potrzeb.
  • Posiada regulowane stojaki na sztangę.
  • Świetnie sprawdzi się tam gdzie przestrzeń jest ograniczona, możliwość złożenia w pionie pozwala na oszczędność miejsca w pomieszczeniu.
  • Dodatkowo ławka wyposażona jest w uchwyty do pompek francuskich

Krótki opis
Opis

Trenuj z Hop-Sport!

1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej (mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy) oraz mięsień naramienny oraz mięsień trójgłowy ramienia (triceps)

 

2.Rozpiętki na ławce poziomej

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej (głównie ich dolne części)

 

3.Wiosłowanie hantlą w klęku podpartym na ławce

pracujące mięśnie: mięśnie grzbietu- między innymi mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny

 

4.Przysiad do ławki z obciążeniem 

pracujące mięśnie: mięśnie nóg oraz pośladków- mięsień czworogłowy uda oraz mięsień pośladkowy wielki

 

5.Pompki z rękoma na ławce-dla początkujących
Pompki z nogami na ławce- dla zaawansowanych

pracujące mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, mięśnie barków, mięśnie ramion oraz mięśnie brzucha- mięsień piersiowy większy, mięsień naramienny, mięsień trójgłowy ramienia

 

6.Uginanie i prostowanie ramion na poręczach

pracujące mięśnie: mięśnie barków, mięśnie ramion oraz mięśnie klatki piersiowej (mięsień naramienny, mięsień trójgłowy ramienia (triceps), mięsień piersiowy większy

 

7.Przysiad bułgarski 

pracujące mięśnie: mięśnie nóg oraz pośladków- mięsień czworogłowy uda, mięsień dwugłowy uda, mięsień pośladkowy wielki, mięsień pośladkowy średni

 

8. Siady z leżenia tyłem na ławce skośnej- "brzuszki"

pracujące mięśnie: głównie mięsień prosty brzucha

 

 

Recenzje (2)

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione