Rabaty do -50% z okazji CYBER MONDAY! Sprawdź
W kategoriach

Trening RMF 4RACING Team / Siłownia / Hantle

Hantle żeliwne - Wyróżnia je solidność i wytrzymałość. Przeznaczone są do treningu siłowego. Rozpoczynając swoją przygodę z hantlami żeliwnymi należy uważnie dostosować ciężar obciążenia do swoich możliwości. Dzięki stopniowemu zwiększaniu obciążenia zniwelujemy ryzyko kontuzji. 

Hantle winylowe - Wykonane z gumy lub neoprenu, przeznaczone głównie dla kobiet uprawiających fitness. Hantle tego typu są poręczne, nie zbyt ciężkie. Idealnie sprawdzą się do treningów aerobowych.

Hantle bitumiczne - Wypełnione masą piaskową. Przeznaczone do treningów siłowych tak jak hantle żeliwne. Różnica między nimi to cena oraz wytrzymałość.

Rozpoczynając trening z użyciem hantli pamiętaj o prawidłowymi układzie ćwiczeń - Na początek warto wzmocnić nogi, następnie przejść do rozbudowy pleców, klatki piersiowej, barków i na końcu rąk. Należy również pamiętać że połową sukcesu i gwarancją zadowalających efektów jest rozgrzewka i rozciąganie w trakcie treningu!

Przed Wami kolejny odcinek treningu przygotowany we współpracy z RMF4RT - Inspiracje ćwiczeń z użyciem hantli

Ulubione