Utworzone

31 Gru 2017

W kategoriach

Blog / Akcesoria fitness / Hula-Hop / Kije trekkingowe / Maty do ćwiczeń / Piłki gimnastyczne / Stepy do aerobiku / Twistery

Mata do ćwiczeń

Ten sprzęt pozwoli nam na bezpieczne i wygodne  ćwiczenia niemalże na każdej powierzchni. W naszym sklepie znajdują się maty z przeznaczeniem do różnych aktywności fizycznych. Mata do ćwiczeń, jogi 3 mm – sprawdzi się doskonale do jogi, czy pilatesu. Natomiast mata fitness HS-4264 1,5 cm nie dość, że sprawdzi się bardzo dobrze do ćwiczeń fitness, to jeszcze z powodzeniem możemy wziąć ją ze sobą na plażę czy na łąkę, gdyż skutecznie sprawdzi się jako warstwa izolacyjna oraz z uwagi na swą miękkość, zapewni komfort i wygodę.

Rodzaje mat i ich przeznaczenie:

  • Ochronne – wykorzystujemy je do stabilizacji sprzętu sportowego
  • Treningowe – najbardziej uniwersalny model sprawdzi się głównie do treningów: pilates, fitness oraz aerobiku
  • Gimnastyczne – wykorzystywane do rehabilitacji, w salach gimnastycznych, ćwiczeniach akrobatycznych, czy też korekcyjnych
  • Do jogi – przeznaczone specjalnie do jogi
  • Tatami – maty z przeznaczeniem do różnych treningów wschodnich sztuk walki

Piłki gimnastyczne

Utrzymanie równowagi podczas ćwiczeń na piłce gimnastycznej jest o wiele trudniejsze niż ćwiczenia na twardym podłożu. Ćwiczenia z piłką Gym Ball pozwolą nam na ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz ćwiczenia rehabilitacyjne po przebytych urazach. Pomagają w ćwiczeniach niezbędnych w walce z różnymi schorzeniami. Ćwiczenia z taką piłką angażują do pracy niemal wszystkie mięśnie. Piłki możemy także wykorzystać do codziennych ćwiczeń.

Rodzaje piłek gimnastycznych:

  • Piłki gimnastyczne są wykonane z materiałów, które nawet po przebiciu będą powoli spuszczać z siebie powietrze, dzięki czemu, nawet jeżeli piłka przebije się podczas ćwiczeń, unikniemy nagłego upadku.
  • Piłki do masażu, które są wyposażone w masujące wypustki. Możemy je wykorzystać  do ćwiczeń korekcyjnych oraz rozluźniających.

Step do aerobiku

Uprawianie zróżnicowanej i dynamicznej gimnastyki jest łatwiejsze, kiedy w siłowni znajduje się step do aerobiku. Step do aerobiku pozwoli na wykonywanie ćwiczeń na 3 różnych stopniach. Wykonamy na nim ćwiczenia wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała. Dzięki antypoślizgowej powierzchni mamy pewność, że trening na tym sprzęcie będzie stabilny i bezpieczny. Jeżeli ten model okaże się dla Ciebie za mały, możesz zdecydować się na Step do aerobiku Professional, który jest dłuższy o 45 cm (czyli ma 108 cm długości), ćwiczenia na tym sprzęcie będą przynosić równie pożądane efekty.

Stepper

Ćwiczenia na stepperze dają efekty w postaci smukłych mięśni ud i łydek. Pozwalają także na spalanie tkanki tłuszczowej oraz uzyskanie lepszej wydolności krążeniowo-oddechowej. Mogą pomóc również w walce z cellulitem. Jeżeli szukasz sprzętu, na którym będzie mógł ćwiczyć każdy, sprawdź ofertę stepperów -  jego zaletą jest cicha praca, w związku z czym,  możesz na nim ćwiczyć nawet wtedy, kiedy Twoje dzieci odpoczywają.

Hula-Hop i skakanka

Hula-hop to kolejny akcesorium fitness, które powinno znaleźć się w każdej domowej siłowni. Nie zajmuje ono dużo miejsca, a może zdziałać cuda. Hula-Hop wyposażone jest w 40 specjalnie wykonanych kulek masujących, które będą wywierać nacisk na mięśnie brzucha, bioder, pośladków oraz pleców. Ćwiczenia z tym sprzętem są bardzo wygodne i przynoszą zadziwiające efekty. Masujące kulki sprawią, że nasza sylwetka stanie się smukła i piękna. Możemy wybrać także hula-hop z większą ilością kulek masujących, dzięki czemu efekty regularnych ćwiczeń będą bardziej widoczne. Kiedy szukamy sprzętu do redukcji tkanki tłuszczowej na łydkach, udach, biodrach oraz talii, powinniśmy zastanowić się nad zakupem skakanki Crossfit z plastikowymi rączkami lub aluminiowymi rączkami. Ćwiczenia na skakance, tak jak w przypadku hula-hop, mogą przynieść spore efekty. Ćwiczenia ze skakanką pozwolą także poprawić kondycję i wytrzymałość.

Wałek i Koło pilates

Wałek podwójny Hop-Sport jest sprzętem, który pozwoli wzmocnić mięśnie brzucha. Ten przyrząd do ćwiczeń jest bardzo prosty w działaniu i zajmuje mało miejsca. Ćwicząc na nim, możemy rozwijać nie tylko mięśnie brzucha, ale także pleców, ramion, barków oraz grzbietu. Wałek wykonany jest z trwałego materiału, który został pokryty antypoślizgowym tworzywem. Regularne ćwiczenia z KOŁO PILATES HS 2221 także są bardzo łatwe. Jego głównym zadaniem jest stawianie oporu, który musi pokonać osoba ćwicząca, akcesorium to pozwala na oddziaływanie na mięśnie głębokie, dzięki niemu wzmocnimy mięśnie klatki piersiowej, ramiom, obręczy barkowej, grzbietu oraz mięśnie nóg. Z tym narzędziem możemy ćwiczyć zarówno w domu, jak i w klubie fitness.

Zestawy do ćwiczeń

Jeżeli nie wiecie, na jakie sprzęty na początek się zdecydować, polecamy wybór gotowych zestawów Hop-Sport. W jego skład wchodzą składane hula-hop (+ 40 kulek masujących), piłka fitness Hop-Sport oraz mata do ćwiczeń. Akcesoria zostały dobrane w taki sposób, aby podczas treningu zaangażować jak najwięcej partii ciała, wzmocnić je oraz zadbać o odpowiednie krążenie oraz wspomóc spalanie tkanki tłuszczowej.

Wszystkie sprzęty i akcesoria fitness w sklepie Hop-Sport znajdziecie pod tym linkiem. Zapraszamy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Wszyscy konsultanci są aktualnie offline. Oddzwonimy w wybranym czasie, w najbliższy dzień roboczy
Dziękujemy,
zapisaliśmy zgłoszenie. Osoba z odpowiedniego działu skontaktuje się w wybranym czasie.

Zapisz się do Newslettera

Odbierz 30 zł na pierwsze zamówienie

Rabat obowiązuje przy zamówieniu powyżej 300zł

* Jeśli chcesz śledzić promocje w sklepie na bieżąco, podaj swój adres e-mail. Obiecujemy, że nie będziemy zaśmiecać Twojej skrzynki odbiorczej. Pamiętaj, że zawsze możesz zrezygnować z zapisu do naszego newslettera. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj