Utworzone

09 Kwie 2019

W kategoriach

Blog / Hula-Hop / Maty do ćwiczeń / Akcesoria fitness

Marzysz o płaskim, wyćwiczonym brzuchu? Poniższe akcesoria pomogą Ci osiągnąć ten cel. Jedyne, czego potrzebujesz, to motywacja do ćwiczeń i samozaparcia, aby wytrwać w swoim postanowieniu.

Maty do ćwiczeń Hop-Sport

Mata do ćwiczeń

Na macie możesz wykonywać nieskomplikowane i dobrze znane ćwiczenia na płaski brzuch, jak np. nożyce czy deska (plank). Treningi na macie szybko przyniosą pożądany efekt, pod warunkiem, że będziemy je regularnie i poprawnie wykonywać. W Hop-Sport oferujemy maty do ćwiczeń fitness o różnej grubości, miękkości i wymiarach. W naszym asortymencie znajdziesz także antypoślizgowe, elastyczne maty z pianki NBR, a także modele dodatkowo wyposażone w dwa otwory przy krótszym boku. Dzięki tym otworom matę możesz zawiesić na wieszaku przez co od razu będzie gotowa do ćwiczeń (nie będzie zrolowana), a po treningu szybciej wyschnie. Zobacz maty treningowe w Hop-Sport >>

Skakanka

Skakanka regulowana Hop-Sport

To najtańszy i najmniej skomplikowany przyrząd do ćwiczeń, który pozwoli na szybkie poprawienie formy i spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Skakanka pozwala skutecznie rozgrzać ciało, dodaje energii, poprawia równowagę i udoskonala koordynację ruchową. Skoki na skakance poprawiają jędrność tylnej części ramion, umożliwiają uzyskanie płaskiego brzucha oraz ujędrniają nogi tak samo, jak bieganie. W czasie skakania pracują wszystkie mięśnie ciała. Po zakupieniu skakanki należy uregulować jej długość. Stojąc na środku skakanki, po jej naciągnięciu powinna sięgać do pach. Zbyt długą możemy skrócić poprzez wiązanie supełków, a zbyt krótką należy wymienić na dłuższą, ponieważ utrudnia trening.

Praktycznym rozwiązaniem są skakanki wyposażone w regulację długości linki, które można łatwo i szybko dopasować do wzrostu osoby, która aktualnie na niej ćwiczy. Zobacz regulowaną skakankę w sklepie Hop-Sport >>

Hantle winylowe Hop-Sport

Hantle

W Internecie można znaleźć wiele ciekawych ćwiczeń na wzmocnienie mięśni brzucha z wykorzystaniem hantli. Ważną kwestią jest dobór hantli o odpowiedniej wadze, tak, by odpowiadały naszym możliwościom fizycznym. Ćwiczenia z hantlami powinny angażować mięśnie skośne, proste i poprzeczne brzucha. Podczas ćwiczeń nie można ograniczać się do jednego typu ćwiczeń, np. brzuszków. Trzeba je urozmaicić, np. poprzez wykonywanie dodatkowych pompek z przyciąganiem hantli, zakroków prostych i skrzyżnych, czy podparć z wymachem. Zobacz ofertę hantli winylowych w Hop-Sport >>

Wałek podwójny Hop-Sport

Wałek podwójny

Jest to mały i na pierwszy rzut oka - niepozorny przyrząd do ćwiczeń, który jednak potrafi być świetnym urozmaiceniem codziennych treningów przyczyniając się przy tym do wzmocnienia mięśni brzucha. Dzięki temu, że zajmuje bardzo mało miejsca, zmieści się bez problemu nawet w niewielkim mieszkaniu. Ćwiczenia z wałkiem podwójnym bardzo dobrze wzmacniają mięśnie brzucha. Przy okazji treningu mięśni brzucha pracują również mięśnie całego grzbietu, ramion i barków. Sprawdź wałki podwójne w naszym sklepie >>

Hula hop z masażerem

Hula hop

Przyrząd do ćwiczeń, który zna każdy z nas z czasów dzieciństwa. Jednak w wersji dla osób dorosłych został doposażony w specjalne masujące kulki, występujące w jednym lub w dwóch rzędach, które dodatkowo przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej z okolicy talii. Trening z kołem hula-hop skutecznie wzmocni mięśnie brzucha oraz pomoże pozbyć się tzw. "oponki”. Dzięki możliwości uczenia się przeróżnych tricków z hula hop, ten trening jest rozwiązaniem polecanym dla osób, które szybko nudzą się podczas wykonywania zwykłych ćwiczeń. Osiąganie postępów w wykonywaniu tricków stanowi bowiem doskonałą motywację do dalszych treningów. Zobacz hula hop z kulkami masującymi w Hop-Sport >>

Piłka gimnastyczna Hop-Sport

Piłki gimnastyczne

Piłka urozmaica i uprzyjemnia wykonywanie ćwiczeń. Świetnie sprawdza się przy treningach ogólnorozwojowych, gimnastyce oraz rehabilitacji kręgosłupa. Odpowiednie ćwiczenia z wykorzystaniem piłki wzmocnią również mięśnie brzucha. Przy zakupie piłki gimnastycznej należy zwrócić uwagę na jej rozmiar. Nie może być zbyt mała - siedząc na piłce, kąt pod kolanem powinien mieć około 90 stopni. Sprawdź piłki gimnastyczne w Hop-Sport >>

Powyższe propozycje stanowią rozwiązanie dla osób, które poszukują niedrogich sprzętów do ćwiczeń, które umożliwiają osiągniecie im celu – czyli płaskiego brzucha. Jeśli to jest także Twój cel, sprawdź nasz asortyment w Hop-Sport i wybierz sprzęt dla siebie! Przejdź do sklepu >>

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Dziękujemy,
zapisaliśmy zgłoszenie. Osoba z odpowiedniego działu skontaktuje się w wybranym czasie.