Rabaty do -50% z okazji CYBER MONDAY! Sprawdź
W kategoriach

Blog / Platformy wibracyjne

 

Za pomocą platformy wibracyjnej, twój trening stanie się bardziej efektywny! Używając tego urządzenia, z łatwością wysmuklisz i ujędrnisz sylwetę! Generowane przez platformę ruchy wibracyjne 3D inicjują skurcze mięśni co powoduje ich lepszą pracę, dzięki czemu szybciej osiągniesz postawione sobie cele!
 

Jakie korzyści przynosi platforma wibracyjna?

  • - pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej w miejscach, gdzie ciężko się jej pozbyć
    - pozytywnie wpływa na układ krwionośny oraz oddechowy 
  • - wysmukla sylwetkę 
  • - pomaga w obniżeniu cholesterolu 
  • - ujędrnia skórę  



 Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych i co najważniejsze efektywnych, ćwiczeń z użyciem platformy wibracyjnej Hop-Sport: 

 

Przysiady na platformie wibracyjnej

1. Stań na platformie w pozycji pionowej aktywnej. 

2. Podczas trwania wibracji wykonaj przysiad (zejdź w dół do momentu, gdy kość udowa będzie na równo bądź lekko poniżej linii kolan, nie zadzierając przy tym głowy. Ma być ona przedłużeniem kręgosłupa).

3. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz sekwencję kilka razy Pamiętaj również, aby przez cały czas trwania ruchu kolana pchać na zewnątrz.

W tym ćwiczeniu pracują nam głównie mięśnie nóg i pośladków

 

 

 

Uginanie przedramion z ekspanderami stojąc na platformie

1. Stań na platformie w pozycji pionowej aktywnej. 

2. Podczas trwania ruchu wibracji ugnij przedramiona z ekspanderem w dłoniach.

3. Powtórz sekwencję kilka razy.

Pompki w oparciu o platformę.

1.Wykonaj podpór na całych dłoniach - ustawionych na platformie. Jeśli nie masz na tyle siły, aby wykonać klasyczną pompkę, postaw kolana na podłodzę - ta pozycja pozwoli Ci na poprawne wykonanie ćwiczenia. 2. Poprzez zgięcie przedramion w stawach łokciowych zbliż klatkę piersiową do platformy 3. Wykonaj wyprost w stawie łokciowym i przejdź do pozycji wyjściowej

Powtórz sekwencję kilka razy.

 

 

 

 

Dostawianie nogi na platformę.

1. Postaw jedną nogę na platformie a drugą, niedaleko poza nią. 2. W trakcie ruchu wibracyjnego przenieś ciężar ciała na nogę znajdującą się na platformie i dostaw do niej nogę wolną. 3.Powtórz ćwiczenie kilka razy, a następnie zmień nogę.

Utrzymanie w napięciu całego ciała w pozycji stojącej.

1. Stań na platformie w pozycji pionowej aktywnej - stopy ustaw na szerokość barków, nogi lekko ugnij w kolanach i napnij brzuch. 2. Staraj się utrzymywać prosty kręgosłup.

Taką pozycję utrzymuj w czasie trwania wibracji.

Powtórz sekwencję kilka razy. 

 

 

 

 

Podpór przodem na platformie i utrzymanie pozycji
1.Wykonaj podpór na całych dłoniach (dłonie ułóż na platformie)
2. Postaraj się przez kilka sekund utrzymać pozycję “deski” czyli takiej aby Twoje ciało utworzyło linię prostą od głowy do stóp
3. Powtórz ćwiczenie kilka razy

                                                                                            Koniecznie sprawdź naszą ofertę!

 

Ulubione