Kategoria Dom i Ogród 10% taniej… gorące promocje na wybrane produkty z kodem: LATO22 Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
W kategoriach

Plany treningowe / Sprzęt fitness / Rowery treningowe / Rowery treningowe spiningowe / Siłownia / Zestawy obciążeń

Nie ważne czy jest lato czy zima, należy dbać o formę przez cały rok. Jeśli Twoją pasją jest jazda na rowerze to trafiłeś idealnie! Poniżej przedstawimy kilka ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje mięśnie i odpowiednio przygotujesz ciało do sezonu rowerowego!

Podczas jazdy na rowerze, główną pracę wykonują nogi- to właśnie one napędzają maszynę. Jednak, czy tylko tą partię należy ćwiczyć? otóż nie. Podczas jazdy na rowerze pracuje nam również cały tułów oraz ramiona. Między innymi nasz brzuch sprawia, że utrzymujemy równowagę na rowerze.

Przejdźmy do ćwiczeń! Pamiętaj aby przed każdym treningiem zrobić solidną rozgrzewkę!

Godzinna wyprawa rowerowa pomoże spalić Ci nawet 500kcal

Nie ważne czy jest lato czy zima, należy dbać o formę przez cały rok. Jeśli Twoją pasją jest jazda na rowerze to trafiłeś idealnie! Poniżej przedstawimy kilka ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje mięśnie i odpowiednio przygotujesz ciało do sezonu rowerowego!

Podczas jazdy na rowerze, główną pracę wykonują nogi- to właśnie one napędzają maszynę. Jednak, czy tylko tą partię należy ćwiczyć? otóż nie. Podczas jazdy na rowerze pracuje nam również cały tułów oraz ramiona. Między innymi nasz brzuch sprawia, że utrzymujemy równowagę na rowerze.

Przejdźmy do ćwiczeń!
Pamiętaj aby przed każdym treningiem zrobić solidną rozgrzewkę!

Godzinna wyprawa rowerowa pomoże spalić Ci nawet 500kcal

PLAN TRENINGOWY 

1. Dynamiczny przysiad z podskokiem
W tym ćwiczeniu mocno zaangażujemy do pracy nogi, a dokładnie: mięśnie czworogłowe uda, mięsień trójgłowy łydki oraz mięśnie pośladkowe.

2. Wykroki z talerzem na wysokości klatki
W tym ćwiczeniu również mocno zaangażujemy do pracy nogi: głównie mięśnie pośladkowe oraz czworogłowe uda.

3. Pompka w zwolnionym tempie dół (3s w dół 1s w górę)
Ćwiczenie to ma na celu trenowanie mięśni klatki piersiowej, ale również mocno pracują tutaj mięśnie przedramion oraz mięśnie tułowia.

4. Wchodzenie i schodzenie na step ze sztangą na plecach.
W tym ćwiczeniu pracuje nam praktycznie całe ciało, zarówno mięśnie nóg, tułowia oraz mięśnie pleców

5. Przysiad z wyskokiem w przód
Ćwiczenie to  ma poprawić nie tylko naszą siłę mięśni ale rownież dynamikę. Pracują tu głównie mięśnie nóg.

6. Deska
Jest to jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie głębokie. Pracuje przy tym ćwiczeniu całe ciało!


Każde ćwiczenie wykonujemy 45 sekund + 15 sekund na zmianę pozycji. Całość powtórzona trzykrotnie.
Powodzenia!

Ulubione