Rabaty do -50% z okazji CYBER MONDAY! Sprawdź
W kategoriach

Blog / Gryfy

Ćwicząc z gryfem możemy trenować każdą partię mięśniową w naszym ciele. Można stwierdzić, że ćwiczenia za pomocą gryfu- inaczej ćwiczenia na wolnym ciężarze są jednymi z najbardziej skutecznych ćwiczeń zarówno przy odchudzaniu czy zwiększaniu masy mięśniowej. 

 

Ćwiczenia siłowe bardzo korzystnie wpływają na wygląd naszej sylwetki, wzmacniają całe ciało- co za tym idzie- poprawiają naszą postawę, ujędrniają skórę, poprawiają nasze samopoczucie oraz podnoszą naszą samoocenę.

 Ćwiczenia siłowe bardzo korzystnie wpływają na wygląd naszej sylwetki, wzmacniają całe ciało- co za tym idzie- poprawiają naszą postawę, ujędrniają skórę, poprawiają nasze samopoczucie oraz podnoszą naszą samoocenę.
Jest na rynku kilka rodzajów gryfów: gryf prosty, gryf łamany, gryf mocno łamany. Każdy z nich ma nieco inne zastosowanie. Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń z wykorzystaniem tych gryfów.  Na każdy rodzaj gryfów przeznaczone są tak zwane “talerze”, aby z treningu na trening móc progresować i sprawiać, że trening będzie bardziej intensywny oraz efektywniejszy.

 

 

 

Przysiad ze sztangą na plecach (gryf prosty)

zaangażowane mięśnie: mięśnie nóg (czworogłowe uda), pośladkowy wielki oraz mięśnie tułowia

 

Martwy ciąg (gryf prosty)

zaangażowane mięśnie: mięśnie nóg (mięsień dwugłowy uda), mięśnie grzbietu oraz mięśnie tułowia

 

 

                                       Wyciskanie gryfu nad głowę z pozycji stojącej (gryf prosty) 

                                       zaangażowanie mięŚnie: mięśnie ramion (mięsień naramienny, mięsień trójgłowy ramienia), mięśnie klatki piersiowej 

 

 

Uginanie przedramion (gryf łamany)

zaangażowanie mięśnie:  głównie mięsień dwugłowy ramienia

 

 

 Prostowanie przedramion zza głowy leżąc (gryf łamany)

zaangażowane mięśnie: mięśnie ramienia, głównie mięsień trójgłowy ramienia

Unoszenie gryfu do mostka/brody (gryf łamany)

zaangażowane mięśnie: mięśnie ramion  oraz przedramion

 

 

 

 

Wyciskanie gryfu na ławce poziomej (gryf łamany i gryf mocno łamany) zaangażowane mięśnie (mięśnie klatki piersiowej, mięśnie przedramion oraz ramion)

 

 

Ulubione